Η δύναμη της διαφήμισης ως εργαλείο επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων και η επίδραση στους καταναλωτές

Μπολέτση, Χρυσούλα (2015) Η δύναμη της διαφήμισης ως εργαλείο επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων και η επίδραση στους καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC180_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν με την διαφήμιση στον τουρισμό. Αρχικός στόχος είναι να παρουσιαστεί η δύναμη της διαφήμισης η οποία επιτυγχάνεται μέσα από τις ικανότητες, δεξιότητες και τα αποτελέσματα των επιδράσεων της στους καταναλωτές. Έπειτα δεύτερος στόχος είναι η σημασία που έχει η διαφήμιση για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Τρίτος να βρεθεί η διαφημιστική δαπάνη για τον τουρισμό. Τέταρτος στόχος είναι να παρουσιαστεί η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Πέμπτος, πως λειτουργεί η διαφήμιση ως εργαλείο επικοινωνίας και τελευταίος στόχος είναι να αποδειχτεί πως επηρεάζονται οι καταναλωτές από την διαφήμιση στον τουρισμό. Οι πρώτοι πέντε στόχοι καλύπτονται στο θεωρητικό μέρος της εργασίας από το πρώτο κεφάλαιο ως και το τρίτο ενώ ο τελευταίος στόχος αναλύεται στο πρακτικό κομμάτι μέσω ποσοτικής μεθόδου το ερωτηματολόγιο. Η μέθοδος η οποία ακολουθήθηκε είναι η ποσοτική με εργαλείο διεξαγωγής αποτελεσμάτων το ερωτηματολόγιο, το οποίο απευθύνεται σε τουρίστες για να απαντήσουν στο πώς επηρεάζονται από την διαφήμιση όσο αφορά τον τομέα του τουρισμού. Από την μελέτη του θέματος αυτού προκύπτουν συμπεράσματα. Τα κύρια συμπεράσματα της πτυχιακής εργασίας είναι ότι η διαφήμιση έχει μεγάλη σημασία για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τον τουρισμό. Ακόμη η διαφήμιση ασκεί θετική επιρροή στους τουρίστες- καταναλωτές για το προϊόν που προωθεί. Οι τέσσερεις λέξεις κλειδιά που μπορούν να δοθούν είναι διαφήμιση , τουρισμός, τουριστικές επιχειρήσεις και επικοινωνία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Τουριστικές επιχειρίσεις, Προβολή, Συμπεριφορά καταναλωτών, Προσέλκυση πελατών.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Δ > Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Mar 2016 12:52
Last Modified: 18 Mar 2016 12:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7933

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top