Προτάσεις ολοκληρωμένης στρατηγικής event marketing για την προβολή του κλασικού, εναλλακτικού τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος και της ιστορίας

Διονυσοπούλου, Αικατερίνη (2015) Προτάσεις ολοκληρωμένης στρατηγικής event marketing για την προβολή του κλασικού, εναλλακτικού τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος και της ιστορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC172_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να εξετάσουμε τον κλάδο του marketing και συγκεκριμένα το event marketing και να επεκταθούμε με ερευνητικό επιστημονικό επίπεδο στην επίδρασή του σε όλες τις επιχειρήσεις ή οργανισμοί το υιοθετούν. Το marketing έχει εισβάλει στις ζωές μας με ανοδική πορεία όλα αυτά τα χρόνια αποδεικνύοντάς μας ποσό σημαντική είναι η εφαρμογή της στην επίτευξη των στόχων μιας επιχειρήσεις ενός οργανισμού. Το marketing των event αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της επιστήμης του marketing που ολοένα και περισσότερο στοχεύει στην δημιουργία εμπειριών που θα μείνουν αναλλοίωτες στην μνήμη των καταναλωτών και είτε θα δημιουργήσουν πρόθεση αφοσίωσης σε ένα event, είτε θα συμβάλουν στην ανάπτυξη σχέσεων με ένα προϊόν ή υπηρεσία. Η επικοινωνία η προώθηση και η δημόσιες σχέσεις είναι αλυσίδες απαραίτητες για την υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδιασμού event marketing . H παγκοσμιοποίηση αποτελεί μια πρόκληση, για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Η μετάβαση μιας επιχείρησης στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά, είναι επιτακτική ανάγκη στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ο αποτελεσματικός τρόπος για να συμβεί αυτό, είναι η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής marketing, μέρος τις οποίας είναι και η δημόσιες σχέσεις. Οι εκδηλώσεις αποτελούν σημαντικό κίνητρο προσέγγισης τουριστών αλλά και στην ανάπτυξη , γενικά, του τουρισμού. Σημαντικό ρόλο, στο μεταξύ, παίζει η διαχείριση και η διοργάνωση των εκδηλώσεων event marketing για πιο αποδοτικά αποτελέσματα όπως έχει αποδειχτεί άλλωστε και από την βιβλιογραφική επισκόπηση που κάναμε.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Event, Εκδηλώσεις, Εναλλακτικός τουρισμός, Διατροφή, Περιβάλλον, Ιστορία, Νάξος, Κω.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
E > Events
Ε > Επικοινωνία
Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 Mar 2016 11:27
Last Modified: 09 Mar 2016 11:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7897

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top