Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις: έννοιες σε σύγκρουση ή σε πλήρη συνταύτιση; Να δικαιολογήσετε την άποψη σας

Σουγλέρη, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις: έννοιες σε σύγκρουση ή σε πλήρη συνταύτιση; Να δικαιολογήσετε την άποψη σας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC161_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη εργασία έγινε με στόχο να διερευνηθεί κατά πόσο το Μάρκετινγκ και οι Δημόσιες Σχέσεις είναι δύο πεδία επικοινωνίας τα οποία βρίσκονται σε σύγκρουση ή σε πλήρη συνταύτιση. Κάθε εταιρία προσπαθεί να πραγματοποιεί τις επιθυμίες του κοινού της, να εργάζεται και να αφιερώνει χρόνο πάνω σε αυτές, να φροντίζει για τον αμοιβαίο σεβασμό, ώστε από την μία η δημόσια εικόνα αυτών που την υπηρετούν να είναι σωστά εκτελεσμένη και από την άλλη το κοινό να είναι ικανοποιημένο και να παραμένει σταθερό στις επιλογές του. Κάθε οργανισμός για να επιβιώσει και να καταφέρει, να δημιουργήσει και να διατηρήσει επιτυχημένη σταδιοδρομία πρώτο του μέλημα, είναι η άριστη επικοινωνία με την κοινωνία όπου δραστηριοποιείτε ή την κοινωνία ως σύνολο. Με τον όρο Μάρκετινγκ εννοούμε τη δραστηριότητα που συμπεριλαμβάνει το σύνολο θεσμών, και των διαδικασιών που απαιτούνται για τη δημιουργία, τη μετάδοση, την αποστολή και την ανταλλαγή προσφορών οι οποίες έχουν αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες τους και την κοινωνία γενικότερα. Με τον όρο Δημόσιες Σχέσεις εννοούμε την διοικητική λειτουργία που βοηθά στην εδραίωση και την διατήρηση αμοιβαίων γραμμών επικοινωνίας, εμπιστοσύνης, αλληλοκατανόησης, αλληλεγγύη και αμοιβαίο συμφέρον μεταξύ ενός οργανισμού και ομάδων κοινού του. Και τα δύο πεδία επικοινωνίας, έχουν ως βασικότερο στοιχείο την επίτευξη επιχειρησιακών στόχων, την επιχειρησιακή φιλοσοφία, καθώς και τον τρόπο αλλαγής συμπεριφοράς της επιχείρησης ως προς τον στοχευόμενο κοινό. Παρατηρείται, ομοιότητα στην επιλογή εργαλείων επικοινωνίας, στους στόχους που θέτουν και στο στρατηγικό προγραμματισμό. Επομένως, διατυπώνεται το συμπέρασμα ότι το Μάρκετινγκ και οι Δημόσιες Σχέσεις είναι δύο πεδία επικοινωνίας τα οποία σε πολλές περιπτώσεις συνεργάζονται και σε άλλες βρίσκονται σε πλήρη συνταύτιση προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους που έχει θέσει ο κάθε οργανισμός.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπρώνη Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Εταιρική φήμη. Εταιρική εικόνα, Ικανοποίηση πελατών, Πελατειακές σχέσεις, Επιχειρισιακοί στόχοι.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Επικοινωνία
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Mar 2016 10:37
Last Modified: 07 Mar 2016 10:37
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7870

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top