Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας

Σαρκατζής, Θεόδωρος and Χάτσικος, Δημήτριος (2015) Η προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων ποιότητας: η περίπτωση της Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC54_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η Ημαθία είναι ένα πλούσιο μέρος τόσο από πλευράς φυσικού όσο και πολιτισμικού αποθέματος. Κατά καιρούς έχει αναπτύξει πολλούς παραγωγικούς τομείς με μεγάλη επιτυχία. Όμως σήμερα σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό, τόσο άμεσα σε επίπεδο χώρας, όσο και έμμεσα σε ευρωπαϊκό και διεθνές, αναζητούνται νέοι διέξοδοι και ευκαιρίες ανάπτυξης που θα φέρουν την Ημαθία σε μια θέση ανταγωνιστική, που θα δείχνει τη δυναμική της και θα την κατατάσσει σ’ αυτούς που μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του παρόντος, αλλά και του μέλλοντος. Η ανάπτυξη είναι μια διαρκής προσπάθεια μέγιστης και αποτελεσματικής αξιοποίησης των ευκαιριών που παρουσιάζονται κατά περιόδους, στο πλαίσιο μιας καταγεγραμμένης και σταδιακά υλοποιούμενης στρατηγικής. Η απήχηση των προϊόντων των αγροτικών συνεταιρισμών του Ν. Ημαθίας στο εξωτερικό δίνουν την ευκαιρία στην προστασία του αγροτικού εισοδήματος και στην εξασφάλιση ικανοποιητικού βιοτικού επιπέδου στους γεωργούς καθώς και επιστροφή και συγκέντρωση των ατόμων στις αγροτικές περιοχές παρέχοντας κίνητρα για τη διαμονή τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπιμπίτσος Χρήστος
Uncontrolled Keywords: Τοπικά προϊόντα, Αγροτικοί συνεταιρισμοί, Ημαθία, Ανάπτυξη.
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Sep 2015 06:46
Last Modified: 03 Sep 2015 06:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7649

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top