Αγροτικό μάρκετινγκ και branding ως εργαλεία ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας

Ναμίνι, Χριστίνα (2015) Αγροτικό μάρκετινγκ και branding ως εργαλεία ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC75_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το Μάρκετινγκ είναι ένα σημαντικό εργαλείο της αγροτικής οικονομίας και γίνεται όλο και περισσότερο απαραίτητο για την αγροτική επιχείρηση . Οι καλές ιδέες από μόνες τους δεν εγγυώνται την επιτυχία. Το καλύτερο προϊόν στον κόσμο έχει μικρή αξία αν δεν υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να το αγοράσουν. Επιτυχία στο αγροτικό Μάρκετινγκ σημαίνει να κατανοήσουμε τον αγοραστή και να του προσφέρουμε ένα προϊόν που θα επιλεγεί μεταξύ όλων των άλλων. . Αυτό , με μια λέξη είναι η ανταγωνιστικότητα. Πάνω από το 80% των ανθρώπων του αγρο-επιχειρηματικού τομέα σχετίζονται με την εμπορία και όχι με την παραγωγή. Το Μάρκετινγκ είναι ένας μεγάλος και σημαντικός τομέας στον κλάδο των αγροτικών προϊόντων. Οι δραστηριότητες του αγροτικού Μάρκετινγκ παράγουν περισσότερο από το 15% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος της δυτικής Ευρώπης. Ωστόσο, από τα δισεκατομμύρια που ξοδεύουν για τρόφιμα οι καταναλωτές στη δυτική Ευρώπη, λιγότερο από το ένα τέταρτο εισπράττεται από τους αγρότες, ενώ τα τρία τέταρτα χρησιμοποιούνται για έξοδα εμπορίας. Οι περισσότεροι αγρότες το γνωρίζουν αυτό, αλλά συχνά υποτιμούν τα αποτελέσματα του Μάρκετινγκ και την αξία που προστίθεται, μέσω των ενεργειών του, στα προϊόντα τους. Τα περισσότερα γεωργικά προϊόντα είναι στην πραγματικότητα ελλιπή για τον καταναλωτή χωρίς κάποια επεξεργασία ή ενδιάμεση υπηρεσία. Είναι πολύ ευπαθή, μη τυποποιημένα σε μέγεθος ή ποιότητα, διαφοροποιούνται σε ποσότητα και ποιότητα κατά τη διάρκεια του χρόνου και παράγονται σε απόσταση από τα καταναλωτικά κέντρα. Στην πραγματικότητα οι ανάγκες των αγροτών και των καταναλωτών μπορούν να θεωρηθούν τελείως αντίθετες και ασυμβίβαστες ! Το αγροτικό Μάρκετινγκ γεφυρώνει τις αποστάσεις μεταξύ αγρότη και καταναλωτή, δια μέσω των ενεργειών του προστίθεται χρησιμότητα και αξία στα ακατέργαστα υλικά και μετατρέπονται σε σταθερά διαθέσιμα καταναλωτικά προϊόντα. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι ο πρωτογενής τομέας, μπορεί να γίνει ένα από τα δυναμικά στοιχεία της Ελληνικής οικονομίας, αρκεί να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και να αντιμετωπισθεί με επιχειρηματικά κριτήρια και αναπτυξιακές δομές. Το αγροτικό Μάρκετινγκ & Branding αποτελούν τα βασικά του εργαλεία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Αγροτικό μάρκετινγκ, branding, κανάλια διανομής, brand names, επωνυμία προϊόντων, μάρκες, αγροτικά προϊόντα.
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Sep 2015 06:12
Last Modified: 01 Sep 2015 06:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7628

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top