Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδίκτυο στον κλάδο της εμπορίας μεταχειρησμένων αυτοκινήτων

Κουρσάρης, Παναγιώτης (2015) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης στο διαδίκτυο στον κλάδο της εμπορίας μεταχειρησμένων αυτοκινήτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
ΕΙ47_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Με το πέρασμα του χρόνου το ποσοστό των ανθρώπων που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο συνεχώς αυξάνεται. Μια επιχείρηση αν έχει μόνο ένα φυσικό κατάστημα περιορίζετε στη γεωγραφική περιοχή που μπορεί να εξυπηρετήσει, όταν όμως δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αυτομάτως έχει την δυνατότητα να εξυπηρετήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η μείωση του κόστους λόγο της ελαχιστοποίησης των υπαλλήλων και της μείωσης του φυσικού χώρου. Ένα μέρος αυτού του μειωμένου κόστους θα μπορούσε να ωφελήσει τους πελάτες με μειωμένες τιμές στα προϊόντα και μετέπειτα την αύξηση των πωλήσεων. Τα κέρδη από το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορούν να αυξηθούν με τη σωστή διαφήμιση και το σωστό μάρκετινγκ. Επίσης σήμερα υπάρχει μεγάλη βοήθεια από την προώθηση σε μηχανές αναζήτησης και σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να περιηγηθούν εύκολα στα προϊόντα που επιθυμούν. Επίσης πολλές ιστοσελίδες καταστημάτων κρατάνε τις προτιμήσεις των πελατών και έτσι ο κάθε πελάτης θα βλέπει συνήθως μόνο τα προϊόντα που επιθυμεί. Δεν χρειάζεται πλέον ο πελάτης να ταξιδέψει μεγάλες αποστάσεις για να επισκεφθεί το κατάστημα που επιθυμεί, μόνο με μερικά κλικ βλέπει ότι τον ενδιαφέρει. Υπάρχει δυνατότητα σύγκρισης τιμών του ίδιου προϊόντος από διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα. Επίσης μπορεί κάποιος να έχει άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες οποιαδήποτε στιγμή 24 ώρες το 24ωρο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, δεν θα μπορούσε να παραλειφθεί από το κλάδο της εμπορίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Όπως και σε όλα τα άλλα είδη έτσι και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μπορούν να υπάρξουν αρκετά οφέλη που θα βοηθήσουν τον καταναλωτή στην καλύτερη και πιο συμφέρουσα επιλογή. Επίσης ο επιχειρηματίας μπορεί να μεγιστοποιήσει το κέρδος του και να πωλήσει πιο εύκολα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπάτος Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 12:29
Last Modified: 29 Jun 2015 11:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7544

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top