Η χορηγία ως εργαλείο δημοσίων σχέσεων: έρευνα, προγραμματισμός, υλοποίηση, αξιοποίηση προγράμματος για το 2005 μιας εταιρείας αναψυκτικών

Γκουντρουμπής, Ηλίας (2008) Η χορηγία ως εργαλείο δημοσίων σχέσεων: έρευνα, προγραμματισμός, υλοποίηση, αξιοποίηση προγράμματος για το 2005 μιας εταιρείας αναψυκτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR30_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (340kB)

Abstract

Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη πραγματεύεται τον θεσμό της χορηγία δίνοντας βαρύτητα, στις ακόλουθες ενότητες:1) ανάπτυξη ειδών χορηγίας ,2) ανάλυση κινήτρων εταιρειών για να προβούν σε χορηγικές ενέργειες 3) χορηγικά εταιρικά οφέλη,4) προβλήματα μη ανάπτυξης χορηγίας 5) το νομοσχέδιο το οποίο καθορίζει το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της χορηγίας στην Ελλάδα. Η πτυχιακή αναλύει τον όρο δημόσιες σχέσεις, ο οποίος τέμνεται με τις εταιρικές χορηγικές κινήσεις. Αναπτύσσονται ενότητες σχετικές με την έννοια των δημοσίων σχέσεων, τα επικοινωνιακά εργαλεία που χρησιμοποιούνται, το ρόλο των δημοσίων σχέσεων στην αγορά αλλά και την αξιοποιήσει τους από τις εταιρίες. Η εργασία εστιάζει στην περιπτωσιολογική μελέτη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που επιδείχνει η coca-cola δίνοντας μια εικόνα της λειτουργίας της χορηγίας στη συγκεκριμένη εταιρία, με ποιους τρόπους μετουσιώνεται, αναπτύσσεται, λειτουργεί και γενικότερα πως αξιοποιείται από τη συγκεκριμένη πολυεθνική εταιρία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φιλιππόπουλος Ανδρέας
Uncontrolled Keywords: Μορφές και είδη χορηγίας, Εταιρία Coca-cola(Μελέτη περίπτωσης), Ετήσιο χορηγικό πλάνο
Subjects: Χ > Χορηγία, Επιχειρηματική
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 09:19
Last Modified: 23 Jul 2015 10:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7441

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top