Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στο χώρο των ελληνικών εκδοτικών επιχειρήσεων: εφαρμογές, είδος παρεχόμενου προϊόντος, υπηρεσιών, δυνατότητες, τάσεις

Λαζαρίδης, Δημήτρης and Πιπεράκης, Αντώνης Γ. (2011) Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στο χώρο των ελληνικών εκδοτικών επιχειρήσεων: εφαρμογές, είδος παρεχόμενου προϊόντος, υπηρεσιών, δυνατότητες, τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT60_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι Ελληνικές εκδοτικές εταιρίες είναι οι νέες τεχνολογίες του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η κίνηση του καταναλωτικού κοινού και πιο ειδικά η κίνηση του κοινού των έντυπων δημοσιευμάτων ολοένα και αυξάνονται με τρομερούς ρυθμούς δημιουργώντας έτσι την ανάγκη των Ελληνικών εκδοτικών οίκων να παραμερίσουν τους ως τώρα τρόπους διακίνησης των έντυπων μέσων οι οποίοι σε αντίθεση με τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης και της Αμερικής, όπου οι αγορές μέσω διαδικτύου ανθούν εδώ και πολλά χρόνια, παραμένουν παραδοσιακοί και ταυτόχρονα εντάσσονται στο νέο επιχειρηματικό μοντέλο του 21ου αιώνα. Έτσι οι εκδοτικοί οίκοι προσχωρούν στα νέα ηλεκτρονικά πρότυπα κάνοντας μεγάλες επενδύσεις στην τεχνολογία και προβάλλοντας τις πρώτες ολοκληρωμένες κινήσεις ψηφιακών εκδόσεων εκδίδοντας τα πρώτα ηλεκτρονικά περιοδικά, εφημερίδες και ηλεκτρονικά βιβλία αυξάνοντας τα πλεονεκτήματά τους και μειώνοντας όσο περισσότερο τα μειονεκτήματα που τυχόν θα υπάρξουν, διατηρώντας έτσι τα δικαιώματα τους και μια ανταγωνιστική θέση στην αγορά, καθώς και προωθώντας τις νέες τεχνολογικές ανακαλύψεις όπως οι ηλεκτρονικοί αναγνώστες, το ηλεκτρονικό χαρτί και οι ηλεκτρονικές σελίδες. Πρωτοποριακή η κατασκευή της ιστοσελίδας Mybooksgr για τα Ελληνικά δεδομένα καθώς και η κατασκευή του ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου Παπασωτηρίου, τα μεγάλα βήματα προς την ψηφιοποίηση του ομίλου Λαμπράκη όπως επίσης και το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου το οποίο δημιουργήθηκε για την προώθηση του βιβλίου και της ανάγνωσης ακολουθούν άξια τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, όμως παρά τις εξελίξεις οι ηλεκτρονικές έντυπες πωλήσεις δεν ξεπερνούν το 1% στο μερίδιο της Ελληνικής αγοράς βιβλίου σε αντίθεση με το εξωτερικό. Οι ελληνικοί εκδοτικοί οίκοι κινούνται με πολύ αργά βήματα προς τον δρόμο της ψηφιοποίησης, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου όμως επηρεάζει μαζικά τον εκδοτικό τομέα και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο με νέες προοπτικές και νέες προκλήσεις για τους εκδοτικούς οίκους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπαδοπούλου Όλγα
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Εκδοτικές επιχειρήσεις, Εκδοτικοί οίκοι, Ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce), Ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book), Ηλεκτρονικά δημοσιεύματα, Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες, Ηλεκτρονικοί αναγνώστες (e-readers)
Subjects: Ε > Εκδοτικοί οίκοι - Οργάνωση και διοίκηση
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Jun 2015 16:07
Last Modified: 03 Jul 2015 10:02
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7076

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top