Το τουριστικό προϊόν της Κέρκυρας και οι μέθοδοι προώθησης του στο εσωτερικό: case study αθλητισμός, τουρισμός

Γύπας, Δημήτριος and Μαύρος, Νικόλαος (2011) Το τουριστικό προϊόν της Κέρκυρας και οι μέθοδοι προώθησης του στο εσωτερικό: case study αθλητισμός, τουρισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT27_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (933kB)

Abstract

Ο τουρισμός αποδίδεται λειτουργικά ως ένα σύστημα δύο κύριων ομάδων παραγόντων που αλληλεπιδρούν – παραγόντων προσφοράς και παραγόντων ζήτησης. Η αλληλεπίδρασή τους αυτή μεσολαβείτε και επηρεάζεται αφενός από «μεσολαβητικούς» παράγοντες, όπως οι κάθε είδους τουριστικοί οργανισμοί του ιδιωτικού τομέα, και αφετέρου από το κράτος (και τους αντίστοιχους φορείς). Η τουριστική ανάπτυξη, ιδωμένη ως διαδικασία, αφορά στον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται και πραγματοποιείται αυτή η αλληλεπίδραση μέσα στο γενικότερο πλαίσιο ανάπτυξης και άλλων δραστηριοτήτων στο χώρο και το χρόνο. Ιδωμένη ως κατάσταση πραγμάτων, η τουριστική ανάπτυξη προκύπτει σαν το (σχεδιασμένο ή μη) αποτέλεσμα ή προϊόν αυτής της αλληλεπίδρασης. Η Κέρκυρα διατήρησε την ελληνική της καταγωγή και την εμπλούτισε με δυτικές επιρροές. Έτσι ανάπτυξε ένα σύνθετο πολιτισμό και ένα τρόπο ζωής που ξεφεύγει από τα κλασσικά ελληνικά πρότυπα. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα είναι σημείο αναφοράς όλων αυτών των στοιχείων που συνθέτουν την ανθρώπινη προσωπικότητα. Εξέλιξη, αναζήτηση, απόλαυση, έρωτας, παράδοση, χαρά, έκπληξη βρίσκονται εδώ κουρδίζοντας το ρολόι του χρόνου. Υπερβολή, κι αυτή βρίσκεται εδώ στο δυτικότερο τμήμα της Ελλάδας. Ένας ποιοτικός τουριστικός προορισμός, ο οποίος ικανοποιεί τον αθλητικό επισκέπτη, προσφέροντας ποικιλία αθλητικών γεγονότων / δραστηριοτήτων με υψηλές προδιαγραφές αθλητικών εγκαταστάσεων, διασφαλίζοντας παράλληλα την αειφόρο βελτίωση των συνθηκών ζωής των κατοίκων του προορισμού / υποδοχέα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πουλιόπουλος Λεωνίδας
Uncontrolled Keywords: Κέρκυρα (Τουριστικός προορισμός), Τουριστικό προϊόν, Αθλητικός τουρισμός, Τουριστική ανάπτυξη
Subjects: Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Jun 2015 13:44
Last Modified: 03 Jul 2015 07:33
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7032

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top