Στρατηγικές μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Ντάλλα, Αγγελική (2014) Στρατηγικές μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT48_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (737kB)

Abstract

Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναφέρεται στην σημασίας της βιομηχανίας Τροφίμων και ποτών καθώς επίσης παραθέτει στοιχεία για την κατανάλωση τροφίμων διαχρονικά. Το δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αναλύει το πακέτο προσφοράς μάρκετινγκ την συσκευασία την τιμή την μάρκα καθώς επίσης και τους τρόπους διανομής του προϊόντος. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ, μας δίνει τον ορισμό, αναλύει πως οικοδομείται μια στρατηγική μάρκετινγκ στον κλάδο προϊόντων διατροφής εν μέσω κρίσης, τους άξονες μιας στρατηγικής μάρκετιγκ σε επιχείρηση τροφίμων, αναφέρεται επίσης στην ανάλυση και τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, καθώς επίσης στην υλοποίηση και στην οργάνωση του μάρκετινγκ. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τους τρόπους πως επιτυγχάνονται οι όγκοι πώλησης ενός προϊόντος και συμπεριφοράς των καταναλωτών , αναφέρεται επίσης στους τρόπους προώθησης των προϊόντων διατροφής τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές και την αποδοτικότητα. Η εργασία θα κλείσει με το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο που αναφέρεται στην επισκόπηση μεγάλων εταιρειών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Βιομηχανία τροφίμων, Κλάδος τροφίμων, Ελληνικές επιχειρήσεις
Subjects: Κ > Κλάδος τροφίμων
Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οικονομική κρίση
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Jun 2015 11:14
Last Modified: 29 Jun 2015 07:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6788

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top