Η έννοια της χορηγίας: κίνητρα, επιδράσεις στην επιτυχία της επωνυμίας

Ζαρμπή, Βασιλική (2014) Η έννοια της χορηγίας: κίνητρα, επιδράσεις στην επιτυχία της επωνυμίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT2_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο οι χορηγίες μπορούν, να οδηγήσουν στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος προς όφελος μιας επιχείρησης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Καταρχάς, αναλύεται η έννοια της χορηγίας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς και τα οφέλη, που πηγάζουν από την υιοθέτηση σχετικών πρακτικών. Έπειτα αναλύεται η αξία της επωνυμίας, πώς μπορεί να αυξηθεί και να διαχειριστεί, καθώς και την συμβολή της στην επιτυχία μιας επιχείρισης και των προϊόντων της. Στη συνέχεια, θα μελετηθεί το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων και παρουσιάζονται οι έννοιες των πόρων και ικανοτήτων ως βάση για διαμόρφωση στρατηγικής. Τέλος, παρατίθεται η μελέτη των περιπτώσεων του ΟΠΑΠ και της JETOIL, αναλύεται ο τρόπος της επιτυχούς υλοποίησης της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από τις εταιρείες και παραθέτονται τα θετικά αποτελέσματα, που προέκυψαν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Χορηγοί, Κοινωνική ευθύνη επιχειρήσεων, Μελέτη JETOIL, ΟΠΑΠ
Subjects: Χ > Χορηγία, Επιχειρηματική
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Jun 2015 07:25
Last Modified: 26 Jun 2015 07:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6729

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top