Branding και σχεδιασμός αυτοκινήτου

Χριστοδουλάκης, Ευάγγελος (2013) Branding και σχεδιασμός αυτοκινήτου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS26_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (14MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία,έγινε μια απόπειρα καταγραφής του branding process κατα τον σχεδίασμά των αυτοκινήτων, άλλα παράλληλα τονίστηκε και η σημαντικότητα αυτού,για την μετέπειτα εμπορική πορεία του αυτοκινήτου. Οι τάσεις,η μόδα,και γενικότερα οι συνθήκες της αγοράς, ήταν, είναι και θα είναι μεταβαλλόμενες.Πάντα όμως οι εταιρείες, θα προσπαθούν να ξεχωρίσουν και να διακριθούν στο συρφετό των δεκάδων νέων μοντέλων που κατακλύζουν τις εκθέσεις κάθε χρόνο. Μπορεί το brand να έχει άυλη υπόσταση,αποδείχθηκε όμως,ότι το λογότυπο και το σήμα,για κάθε ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της,μπορεί να είναι τα πιο ακριβά περιουσιακά στοιχεία αυτής. Είναι αυτά που αναζητεί ο πελάτης,και προκειμένου να τα αποκτήσει είναι ικανός να ξοδέψει κάτι παραπάνω.αλλά είναι κι' αυτά που πρέπει να πείσουν τον υποψήφιο πελάτη να πάρει την πολυπόθητη απόφαση να τα κάνει δικά του.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δεληζήσης Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Σχεδιασμός αυτοκινήτων, Brand name, Μάρκες αυτοκινήτων, Εμπορική ονομασία
Subjects: Α > Αυτοκίνητα
Β > Βιομηχανικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Jun 2015 06:54
Last Modified: 22 Sep 2016 08:07
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6628

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top