Ανάλυση της επικοινωνιακής πολιτικής του εργοστάσιου ΣΕΛΙ καθώς και των τρόπων προώθησης των προϊόντων του

Κατωτικίδου, Σουλτάνα and Τάτση, Κωνσταντίνα (2010) Ανάλυση της επικοινωνιακής πολιτικής του εργοστάσιου ΣΕΛΙ καθώς και των τρόπων προώθησης των προϊόντων του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR60_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (673kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να προσδιορίσει τη θέση που έχει το εμφιαλωμένο νερό στην σύγχρονη κοινωνία, να καθορίσει το προφίλ των εταιριών εμφιάλωσης για να μπορέσει να κάνει την τελική αξιολόγηση ο καταναλωτής, καθορίζοντας τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τις καταναλωτικές του προτιμήσεις και τις γνώσεις του για το εμφιαλωμένο νερό. Για την πραγματοποίηση του σκοπού της εργασίας αυτής, μελετούνται τα ακόλο υθα: ο υδρολογικός κύκλος, το νερό και οι ιδιότητές του, όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με το εμφιαλωμένο νερό καθώς και ανάλυση του όγκου πωλήσεων και των εταιριών που εμπλέκονται σ’ αυτό τον τομέα. Για τις ανάγκες τις έρευνας, χρησιμοποιήθηκε ένας συνδυ ασμός από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές πληροφοριών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννάς Πρόδρομος
Uncontrolled Keywords: Ιδιότητες του νερού, Χρήση του νερού, Κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού, Κατανάλωση εμφιαλωμένου νεού, Επιχείρηση «Σ. ΜΕΝΤΕΚΙΔΗΣ ΑΕ, ΝΕΡΑ – ΣΕΛΙ»
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Εμφιάλωση - Σύστημα ποιότητας
Ν > Νερό
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Jun 2015 06:38
Last Modified: 30 Oct 2015 09:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6626

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top