Κριτική παρουσίαση της εταιρικής ταυτότητας του ομίλου vivartia σε Ελλάδα και Κύπρο: έμφαση στις επωνυμίες Goody’s, Χαραλαμπιδης και Κρίστης

Παρμάξη, Νίκη (2010) Κριτική παρουσίαση της εταιρικής ταυτότητας του ομίλου vivartia σε Ελλάδα και Κύπρο: έμφαση στις επωνυμίες Goody’s, Χαραλαμπιδης και Κρίστης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR30_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (443kB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία θα εξεταστεί η εταιρική ταυτότητα της εταιρίας τροφίμων Vivartia με έμφαση στις επωνυμίες Goody’s, Χαραλαμπίδης και Κρίστης σε Ελλάδα και Κύπρο. Ό όρος εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει την εταιρική συμπεριφορά (πώς συμπεριφέρεται δηλαδή η κάθε εταιρία εσωτερικά, στο προσωπικό της και εξωτερικά, στην κοινωνία και τους καταναλωτές), την εταιρική επικοινωνία (τα προγράμματα δημοσίων σχέσεων, τη στρατηγική Marketing της κάθε εταιρίας, τους τρόπους επικοινωνίας με το προσωπικό και τους πελάτες της) και τέλος την οπτική παραστατική εικόνα (η οποία περιλαμβάνει το σχεδιασμό προϊόντων, τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και το γραφικό σχεδιασμό). Στην αρχή της εργασίας θα γίνει μια βιβλιογραφική ανασκόπηση του όρου εταιρική ταυτότητα για την καλύτερη κατανόησή του. Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί το κεφαλαίο της μεθοδολογίας όπου θα αναφερθεί η μέθοδος της έρευνας που θα ακολουθηθεί, για τον τρόπο συλλογής των δεδομένων και τον τρόπο ανάλυσής τους. Έπειτα θα μελετηθεί η εταιρική ταυτότητα της επωνυμίας Goody’s στα 30 πρώτα χρόνια ύπαρξης των Goody’s, θα ακολουθήσει για το έτος 2009 στην Ελλάδα και τέλος για το έτος 2009 στη Κύπρο. Στη συνέχεια θα γίνει μια σύντομη αναδρομή στη δημιουργία των εταιριών Κρίστης και Χαραλαμπίδης και μετά η παρουσίαση της εταιρικής ταυτότητάς τους σήμερα σαν επωνυμίες προϊόντων ένα χρόνο μετά την ένταξη τους στον όμιλο εταιριών Vivartia. Στο τέλος θα παρουσιαστούν τα συμπεράσματα της εργασίας με κυριότερη έμφαση στις διαφορές της εταιρικής ταυτότητας των εστιατορίων Goody’s σε Ελλάδα και Κύπρο αλλά και στις διαφορές και τα κοινά στοιχεία ανάμεσα στις επωνυμίες Κρίστης και Χαραλαμπίδης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φραγκουλίδου Φωτεινή
Uncontrolled Keywords: Εταιρικής Ταυτότητας, Εταιρική Φιλοσοφία, Αλυσίδα εστιατορίων Goody’ s(Ελλάδα, Κύπρος), Μορφές επικοινωνίας
Subjects: Ε > Επιχειρηματικότητα
Ε > Εστιατόρια, ταβέρνες
Ε > Εταιρική κουλτούρα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 20 Jun 2015 11:27
Last Modified: 05 Nov 2015 09:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6507

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top