Πολιτική επικοινωνία και η επίδραση που ασκούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στα πολιτικά κόμματα κατά το σχηματισμό/ δημιουργία της προεκλογικής τους καμπάνιας. Περιπτωσιολογική μελέτη των προεκλογικών εκστρατειών ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές 2004

Καλογήρου, Δήμητρα and Στοΐλη, Μαρία (2006) Πολιτική επικοινωνία και η επίδραση που ασκούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στα πολιτικά κόμματα κατά το σχηματισμό/ δημιουργία της προεκλογικής τους καμπάνιας. Περιπτωσιολογική μελέτη των προεκλογικών εκστρατειών ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR7_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (884kB)

Abstract

Πολιτική είναι κάθε πράξη μας, κάθε σκέψη μας, κάθε παράλειψή μας που «γίνεται» στο όνομα των άλλων. Και όσο πιο πολλοί είναι αυτοί οι άλλοι, τόσο περισσότερο η πράξη μας είναι πολιτική. Επικοινωνία, από την άλλη πλευρά, είναι η ανταλλαγή σημασιών ανάμεσα σε ανθρώπους με στόχο να επηρεάσει ο ένας τον άλλον προς την κατεύθυνση που επιθυμεί. Και μετά έρχεται η σύγχρονη σύζευξη: «Πολιτική Επικοινωνία». Ένας όρος που υποδηλώνει πολλά. Και μέσα σε όλα αυτά η σύνδεσή της με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε από σκέψεις και απόψεις ειδικών και μη, για τον ρόλο των ΜΜΕ και την σχέση τους με τους πολιτικούς. Για το γεγονός ότι δημιουργούν ψευδαισθήσεις και καθοδηγούν την κοινή γνώμη εκεί που τα ιδιωτικά συμφέροντα προστάζουν. Με κίνητρο αυτή τη σύγχυση απόψεων, η εργασία μας θα προσπαθήσει να ξεδιαλύνει -όσο αυτό είναι εφικτό- την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην χώρα μας, στον τομέα της πολιτικής επικοινωνίας και να δώσει απαντήσεις σε πολλά αναπάντητα ερωτήματα γύρω από τον ρόλο αυτής καθώς και των παραγόντων που την επηρεάζουν και την κατευθύνουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρ’ όλου που το θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, θα μπορούσε να θεωρηθεί πολύ εύκολα ως ένα «θέμα -παγίδα», δεδομένου ότι η επικοινωνία είναι ένας τόσο ευρύς κλάδος που δεν θα μπορούσε να αναλυθεί μέσα στα όρια μιας πτυχιακής εργασίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παναγιώτου Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Ελληνικά πολιτικά κόμματα(ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ.), Προεκλογική εκστρατεία, Βουλευτικές εκλογές, Πολιτική επικοινωνία
Subjects: Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Π > Πολιτική
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 Jun 2015 18:02
Last Modified: 18 Jun 2015 18:02
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6327

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top