Ταξινόμηση των βασικών κατευθύνσεων της ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο : case study: Η συγκριτική παρουσίαση των σχέσεων των δύο φύλων στο περιοδικό PLAYBOY

Γεωργάκα, Αθανασία and Καρανικολάου, Όλγα (2006) Ταξινόμηση των βασικών κατευθύνσεων της ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο : case study: Η συγκριτική παρουσίαση των σχέσεων των δύο φύλων στο περιοδικό PLAYBOY. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR55_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Το αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της μετεξέλιξης των βασικών κατευθύνσεων της Ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο σε δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους. Η μελέτη διερευνά τις διαφορές που παρουσιάζονται στις διαφημίσεις στις δύο χρονικές περιόδους με βάση κοινά χαρακτηριστικά τους, τα οποία είναι κυρίως τεχνικά και κοινωνιολογικά. Πιο συγκεκριμένα για την επίτευξη του στόχου της μελέτης ακολουθήθηκε στην όλη έρευνα η παρακάτω διαδικασία: >Έγινε επιλογή των χρονικών περιόδων που θα εξετασθούν >Επιλέχθηκε το έντυπο εκείνο του περιοδικού τύπου που καλύπτει τις περιόδους της έρευνας. >Εξετάσθηκε η ιστορική εξέλιξη της διαφήμισης στην Ελλάδ >Αναλύθηκε η κοινωνικοοικονομική κατάσταση της χώρας στις εξεταζόμενες περιόδους, η οποία θεωρήθηκε ως αναγκαίο στοιχείο για την αξιολόγηση των ευρημάτων. >Εξετάσθηκε η εξέλιξη της διαφήμισης στις εξεταζόμενες περιόδους. >Εξετάσθηκαν οι επιλεχθείσες διαφημίσεις από διάφορες πλευρές και προσεγγίσεις, όπως: Από κοινωνιολογική πλευρά (πρότυπα πολιτισμικών αξιών, δημιουργία προτύπων, το πρότυπο του άνδρα και της γυναίκας). Από σημειολογική πλευρά (ποια είναι η σημασία της εικόνας στη διαφήμιση, πως χρησιμοποιείται). Από επικοινωνιακή πλευρά (με προσέγγιση στη μελέτη του νοήματος, της δομής, της μορφής και του περιεχομένου της). Από εικαστική πλευρά (σκηνικά αντικείμενα και σκηνικό). >Οι διαφημίσεις ταξινομήθηκαν με βάση: ^ Τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους Τα κοινωνιολογικά χαρακτηριστικά τους ^ Την χρονική περίοδο της δημοσίευσής τους. >Έγινε η αξιολόγηση των ευρημάτων της ταξινόμησης >Διατυπώθηκαν τα συμπεράσματα της έρευνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Εκιντζόγλου Λεωνίδας
Uncontrolled Keywords: Κοινωνιολογική πλευρά της διαφήμισης, Δομή των διαφημίσεων, Περιοδικός τύπος
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 Jun 2015 17:21
Last Modified: 18 Jun 2015 17:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6324

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top