Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επιχειρηματική ανάπτυξη των μικρών και πολύ μικρών τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των ταχυεστιατορίων

Βλαστός, Στυλιανός (2007) Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επιχειρηματική ανάπτυξη των μικρών και πολύ μικρών τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των ταχυεστιατορίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR43_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (694kB)

Abstract

Σκοπός της έρευνας είναι να γίνει κατανοητό σε βάθος ανάλυσης πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επιστήμης των δημοσίων σχέσεων και πόσο δυναμικά παρεμβαίνει στη διαμόρφωση, στην διαβίωση και τελικά στην ανάπτυξη μιας μικρής ή πολύ μικρής τουριστικής επιχείρησης και συγκεκριμένα πόσο σημαντική είναι αυτή η τόσο δυνατή συνιστώσα της συγκεκριμένης επιστήμης. Το θέμα της μελέτη μας είναι η αποδοτικότητα των βασικών αρχών - και όχι μόνο- των δημοσίων σχέσεων αφού βέβαια περάσουν σε επίπεδο πράξης μέσα από τις επιχειρήσεις των ταχυεστιατορίων και πόσο αναγκαίες είναι πλέον στην εποχή μας, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για καταναλωτικό κοινό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπιμπίτσος Χρήστος
Uncontrolled Keywords: Επιχειρήσεις γρήγορου φαγητού, Τοπική αγορά, Ανταγωνισμός στις επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 Jun 2015 12:01
Last Modified: 29 Mar 2016 13:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6291

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top