Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση

Γκάνα, Αργυρώ (2007) Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L19_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (15MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη πτυχιακή πραγματεύεται το ρόλο των δημοσίων σχέσεων και της διαφήμισης. Στην πολυσύνθετη κοινωνία μας, οι επιχειρήσεις, οι κυβερνήσεις, όλοι γενικά οι οργανισμοί, πρέπει να έχουν στο δυναμικό τους ανθρώπους οι οποίοι θα είναι σε θέση να μεταφέρουν τα μηνύματα και τις ανάγκες του οργανισμού στις διάφορες ομάδες κοινού του και που, ταυτόχρονα, θα μεταφέρουν τις ανησυχίες του κοινού πίσω στον οργανισμό. Σε ένα περιβάλλον ταχείας κοινωνικής αλλαγής, κάθε οργανισμός θα πρέπει να εξελιχθεί ή να πεθάνει. Οι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων πρέπει να κατέχουν δεξιότητες επικοινωνίας και κοινωνική ευαισθησία, ώστε να είναι σε θέση να βοηθούν την επιχείρηση να προσαρμόζεται σε ένα περιβάλλον που αλλάζει διαρκώς. Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν πλέον μια κρίσιμη διάσταση του διοικητικού προγραμματισμού, κατά συνέπεια οι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων δεν είναι απλώς τεχνικοί που σχεδιάζουν και μεταδίδουν μηνύματα από τους οργανισμούς προς τις ομάδες κοινού. Όλοι οι διευθυντές αναγνωρίζουν ότι και οι ίδιοι ασκούν δημόσιες σχέσεις και, επιπλέον, βλέπουν ότι οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων θα όφειλαν να αποτελούν τμήμα της διοίκησης. Για να ανταποκριθεί σε αυτόν το διευρυμένο ρόλο, ο επαγγελματίας δημοσίων σχέσεων πρέπει να διαθέτει όλες τις παραδοσιακές-και όχι μόνο-δεξιότητες. Η ικανότητα να κατανοεί την κοινή γνώμη, να σχεδιάζει προγράμματα δημοσίων σχέσεων, να κατασκευάζει αποτελεσματικά μηνύματα για όλα τα μέσα επικοινωνίας και για όλες τις ομάδες κοινού, να αξιολογεί την αποτελεσματικότατα των ενεργειών και των προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων αποτελούν μερικές περιοχές του ταλέντου, των δεξιοτήτων και των γνώσεων που πρέπει να διαθέτει. Μια πλήρης κατανόηση των διαδικασιών επικοινωνίας καθώς και η ενασχόληση με τις μεθόδους του μάνατζμεντ είναι ιδιαίτερης σημασίας για την επιτυχή άσκηση των δημοσίων σχέσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καρανάτσιου Αικατερίνη
Uncontrolled Keywords: Δημόσιες σχέσεις και ενημέρωση, Κοινή γνώμη, Μέθοδοι γνωστοποίησης προϊόντος, Online διαφήμιση
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Jun 2015 07:20
Last Modified: 13 Sep 2016 10:51
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6237

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top