Τραπεζικό μάρκετινγκ

Μαρκοπούλου, Παναγιώτα (2003) Τραπεζικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D47_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (15MB)

Abstract

Στη σημερινή τραπεζική πραγματικότητα, η διεθνοποίηση και ο ανταγωνισμός στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών αναπτύσσονται με αλματώδεις ρυθμούς και οι αλλαγές που συντελούνται στην τραπεζική αγορά είναι τεράστιες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην είναι κανείς σίγουρος για το νέο τραπεζικό τοπίο που θα αναδειχθεί κατά τα επόμενα χρόνια, δεδομένου ότι πολλοί είναι οι παράγοντες που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχημένη πορεία των τραπεζικών επιχειρήσεων. Είναι όμως αξιοσημείωτο ότι εκείνες οι τράπεζες που κατέχουν, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, ξεχωριστή θέση στην αγορά εφαρμόζουν τις αρχές του τραπεζικού Μάρκετινγκ με συνέπεια και αποτελεσματικότατα και χρησιμοποιούν στρατηγικές προσανατολισμένες στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών τους. Έχουν, δηλαδή, από την κορυφή της διοικητικής τους πυραμίδας μέχρι και τον τελευταίο υπάλληλο, ενστερνιστεί τη φιλοσοφία του Μάρκετινγκ και έχουν ανάγει την εξυπηρέτηση των πελατών σε κορυφαία τους επιδίωξη. Οι τράπεζες αυτές είναι δεδομένο ότι και υπό τις διαμορφούμενες νέες συνθήκες της αγοράς θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν με επιτυχία. Το Μάρκετινγκ ασχολείται με τους πελάτες όσο καμία άλλη τραπεζική λειτουργία. Η εξεύρεση πελατών, η προσέλκυση τους και η αποτελεσματική ικανοποίηση των αναγκών τους, ώστε να μείνουν ευχαριστημένοι και να εξακολουθήσουν να συνεργάζονται και στο μέλλον με την τράπεζα, βρίσκονται στην καρδιά της φιλοσοφίας του. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος για τον οποίο το τραπεζικό στέλεχος που ασχολείται με την πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών πρέπει να γνωρίζει τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ, αφού τις αρχές αυτές καλείται να εφαρμόσει καθημερινά στη δουλειά του.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσαλκάκη Σοφία
Uncontrolled Keywords: Τραπεζικό μάρκετινγκ, Τραπεζικό προϊόν, Στρατηγική τιμολόγησης, Προώθηση πωλήσεων
Subjects: Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Jun 2015 11:36
Last Modified: 15 Jun 2016 07:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6170

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top