Δημόσιες σχέσεις - Εταιρική κοινωνική ευθύνη - Κοινωνικό μάρκετινγ

Κωνσταντίνου, Μαρία (2008) Δημόσιες σχέσεις - Εταιρική κοινωνική ευθύνη - Κοινωνικό μάρκετινγ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR53_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (744kB)

Abstract

Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στην ανάλυση των εννοιών Δημόσιες Σχέσεις, και πώς συντανώνται αυτές τις λειτουργίες μέσα στην επιχείρηση. Επιπλέον εκθέτει τις μεταξύ τους σχέσεις και τις απόψεις που έχουν εκφράσει κατά καιρούς θεωρητικοί στις προαναφερόμενες έννοιες. Στο τέλος καταγράφονται με τυχαία επιλογή εταιρίες που έχουν ενσωματώσει την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη . Κατά τα συμπεράσματα της έρευνας διαπιστώνεται ότι υπάρχει σύγχυση μεταξύ των εννοιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Δημοσίων Σχέσεων , μια σύγχυση που διχάζει θεωρητικούς και δημιουργεί έτσι δύο “στρατώπεδα” : •Την ανάγκη ενσωμάτωσης της ΕΚΕ στο σχεδιασμό των Δημοσίων Σχέσεων. •Την ανάγκη της ΕΚΕ να διαχωριστεί από τις Δημόσιες Σχέσεις .

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αλβανός Ραϋμόνδος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ στην Προστασία του Περιβάλλοντος, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Π > Περιβάλλον - Προστασία
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Φυτικής Παραγωγής (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 17 Jun 2015 09:30
Last Modified: 14 Nov 2015 10:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6088

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top