Διαχείριση ολικής ποιότητας

Τζιάτζιος, Αργύριος and Γαγάκας, Δημήτριος (2002) Διαχείριση ολικής ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D34_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (21MB)

Abstract

Τα περισσότερα Διοικητικά Στελέχη κατανοούν, ότι η Διαχείριση Ολικής Ποιότητας απαιτεί οι επιχειρήσεις να υποβληθούν σε ουσιώδη μεταμόρφωση ή αλλαγή πορείας, ώστε να μη λειτουργούν σύμφωνα με τα καθιερωμένα σχήματα. Πολλοί κατανοούν, ότι αφού μεταπηδήσουν στη Διαχείριση Ολικής Ποιότητας, οι επιχειρήσεις έχουν διαφορετικό στυλ διοίκησης, εστιάζουν περισσότερο σε βελτιώσεις διεργασιών, παράγουν υψηλότερης ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες σε χαμηλότερο κόστος, ικανοποιούν τους πελάτες τους, είναι πιο καινοτόμες και κερδίζουν συνεχώς μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς. Εν τούτοις, ορισμένα Διοικητικά Στελέχη δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλλάζουν από αυτό που ήταν πριν από την εφαρμογή της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας. Δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι υπάρχει μια συνέχεια και συνέπεια μεταξύ τεσσάρων σταδίων, μέσα από τα οποία περνούν αυτή την αλλαγή. Γνωρίζουν ότι η Διαχείριση Ολικής Ποιότητας είναι ένα ταξίδι, αλλά οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τους σταθμούς αυτού του ταξιδιού. Η μη κατανόηση των τεσσάρων σταδίων της Διαχείρισης της Ολικής Ποιότητας φέρνει τα διοικητικά Στελέχη σε μια πολύ δυσάρεστη θέση. Αν δεν καταλαβαίνουν πού βρίσκεται η εταιρία τους σε σχέση με τα τέσσερα αυτά στάδια, δεν θα επιτύχουν να οδηγήσουν την εταιρία τους στο επόμενο στάδιο. Αυτή η έλλειψη κατανόησης δεν περιορίζεται μόνο στα Διοικητικά Στελέχη. Πολλοί σύμβουλοι δεν γνωρίζουν τα στάδια της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας και αυτό έχει σαν συνέπεια να μην καθοδηγούν σωστά τους πελάτες τους. Αυτό που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο δει είναι ο καλύτερος τρόπος για να πραγματοποιηθεί η μετάβαση στη Διαχείριση Ολικής Ποιότητας. Είναι μια άποψη της παρούσας κατάστασης και αν θέλετε της γνώσης, που επικρατεί, η οποία επεκτείνεται και βελτιώνεται με ταχύ ρυθμό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κογιάννης Ευριπίδης
Uncontrolled Keywords: Ποιότητα, Διασφάλιση ποιότητας
Subjects: Ο > Ολική ποιότητα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Jun 2015 10:57
Last Modified: 17 Jun 2015 06:55
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6014

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top