Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα

Τερζοπούλου, Δήμητρα (2007) Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR33_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (17MB)

Abstract

Η εργασία δομείται σε τρία κεφάλαια περιλαμβάνοντας τη βιβλιογραφία και τα περιεχόμενα των κεφαλαίων. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί μια προσέγγιση στον καθορισμό της έννοιας της διαφήμισης , τα είδη της διαφήμισης, ο ρόλος και η σημασία της καθώς αναπτύσσεται η έννοια, η φιλοσοφία και το περιβάλλον του Μάρκετινγκ. Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει την ιστορία της διαφήμισης , δημιουργώντας ένα πλαίσιο για μια περισσότερο λεπτομερή ανάλυση της διαφήμισης τα τελευταία 20 χρόνια. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η επικοινωνιακή δυναμική της διαφήμισης καθώς και η συμβολή της στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κακουλίδης Κωνσταντίνος
Additional Information: Χωρίς εξώφυλλο
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Μάρκετινγκ, Ιστορία διαφήμισης, Ελλάδα και διαφήμιση, Οικονομική διαφήμισης
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 11 Jun 2015 06:46
Last Modified: 20 Sep 2016 09:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5583

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top