Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ Νομού Κοζάνης

Παπασυννεφάκης, Αθανάσιος (2009) Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ Νομού Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR19_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (13MB)

Abstract

Τις έννοιες του τουρισμού του τουριστικού μάρκετινγκ και την διαδικασία του σχεδιασμού του τουριστικού μάρκετινγκ της περιοχής επιχειρεί να εξετάσει και να παρουσιάσει η εργασία. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύονται οι έννοιες του τουρισμού, του τουριστικού μάρκετινγκ, η χρησιμότητα του οι μέθοδοι και οι στρατηγικές που ακολουθούνται για να μπορέσει να αναπτυχθεί ο τουρισμός αλλά και πως μπορούν να δημιουργηθούν εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Στο πρώτο κεφάλαιο η εργασία εξετάζει τις επιπτώσεις του τουρισμού στην οικονομία ενώ στο δεύτερο και τρίτο κεφάλαιο τους τρόπους και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία και ανάπτυξη μιας περιοχής σε τουριστικό προορισμό. Στο κεφάλαιο τέσσερα αναλύεται το μείγμα μάρκετινγκ και στο κεφάλαιο πέντε οι προοπτικές του ελληνικού τουρισμού. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας εξετάζονται τα φυσικά και οικονομικά χαρακτηριστικά της Κοζάνης αλλά και τα έργα υποδομής του νομού, επίσης παρουσιάζεται και αξιολογείται ένα σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ του νομού Κοζάνης. Στο κεφάλαιο έξι παρουσιάζεται η γενική εικόνα του νομού, γεωγραφικά και οικονομικά χαρακτηριστικά. Στο κεφάλαιο εφτά η τουριστική ζήτηση και οι τουριστικοί πόροι του νομού. Στο όγδοο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αξιολογείται ένα σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ του νομού Κοζάνης. Στόχος της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι να παρουσιάσει τις δυνατότητες του τουρισμού, το πως μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη μια περιοχής. Επίσης να δείξει τη διαδικασία και τις αναγκαίες προϋποθέσεις της εφαρμογής ενός σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ και να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την τουριστική κατάσταση που επικρατεί στον νομό Κοζάνης. Παράλληλα ένας άλλος στόχος είναι να δείξει την οικονομική σημασία του τουρισμού σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, επισημαίνοντας ταυτόχρονα τις προοπτικές που δημιουργεί η ανάπτυξη του.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ασβεστά Στυλιανή
Uncontrolled Keywords: Τουρισμός, Τουριστικό μάρκετινγκ, Τουριστικό μάρεκτινγκ Ν. Κοζάνης, Τουριστική ανάπτυξη Ν. Κοζάνης
Subjects: Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 10 Jun 2015 07:40
Last Modified: 19 Sep 2016 11:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5516

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top