Η επίδραση της word of mouth επικοινωνίας, (θετικής και αρνητικής), στις αντιλήψεις των καταναλωτών.

Κανελλίδου-Χοχλιούρου,, Ιωάννα (2014) Η επίδραση της word of mouth επικοινωνίας, (θετικής και αρνητικής), στις αντιλήψεις των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC88_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την επίδραση της word of mouth επικοινωνίας (θετικής και αρνητικής) στις αντιλήψεις των καταναλωτών. Η από στόμα σε στόμα επικοινωνία, είναι η διάδοση των πληροφοριών από άτομο σε άτομο μέσω του προφορικού λόγου. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει έχει αποδειχθεί ότι η από στόμα σε στόμα επικοινωνία έχει μεγαλύτερη επιρροή στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διαφαίνεται ο βαθμός επιρροής της από στόμα σε στόμα επικοινωνίας στις αντιλήψεις των καταναλωτών, κατά πόσο δηλαδή οι καταναλωτές επηρεάζονται απ’ αυτά που ακούνε για προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν. Στη συνέχεια, διαφαίνεται κατά πόσο ο καταναλωτής είναι πρόθυμος να αγοράσει ή όχι το προϊόν για το οποίο έχει ακούσει είτε θετικά είτε αρνητικά σχόλια. Το βασικότερο συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα που διεξήχθη για την επίδραση της word of mouth επικοινωνίας στις αντιλήψεις των καταναλωτών είναι ότι η αρνητική από στόμα σε στόμα επικοινωνία επηρεάζει σε μεγαλύτερο βαθμό τους καταναλωτές. Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος των ερωτηματολογίων και απάντησαν τα ερωτηματολόγια 200 ερωτηθέντες. 100 τα ερωτηματολόγια με το θετικό σενάριο, και 100 αντίστοιχα με το αρνητικό. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε στο IBM SPSS (Statistical Package for Social Sciences). Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική στατιστική (γραφήματα) και το κριτήριο t-test.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Επικοινωνία από στόμα σε στόμα, Word of mouth επικοινωνία, Πρόθεση καταναλωτή (Ερωτηματολόγιο)
Subjects: Ε > Επικοινωνία
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2015 14:32
Last Modified: 08 Jun 2015 14:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5384

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top