Διερεύνηση των αντιλήψεων της κοινής γνώμης για τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ μέσω προβολικών τεχνικών.

Παπαδήμα, Μαρία (2014) Διερεύνηση των αντιλήψεων της κοινής γνώμης για τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ μέσω προβολικών τεχνικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC79_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, λαμβάνοντας υπόψη το ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων καθώς και του Μάρκετινγκ θα διερευνήσει μέσω των προβολικών τεχνικών τις αντιλήψεις της κοινής γνώμης• καθώς εδώ και δεκαετίες οι Δημόσιες Σχέσεις παρουσιάζονται μ’ έναν αρνητικό τρόπο κλονίζοντας έτσι την αξιοπιστία του επαγγέλματος, ταυτόχρονα όμως και την δημιουργία σύγχυσης σε σχέση με το Μάρκετινγκ. Για την υλοποίηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκε ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα οι προβολικές τεχνικές, η τεχνική «εάν το Χ ήταν Ψ». Διεξήχθη με ερωτηματολόγιο ανοιχτού τύπου αποτελούμενο από δέκα ερωτήσεις και διαχωρισμένο από δύο ενότητες. Μετά την διεξαγωγή της έρευνας παρατηρείται ότι υπάρχουν κοινές λέξεις που φανερώνουν τις κοινές αντιλήψεις των ερωτώμενων για τις Δημόσιες Σχέσεις και το Μάρκετινγκ. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι Δημόσιες Σχέσεις παρουσιάζονται ως μια γυναίκα, κοινωνική, επικοινωνιακή και ευπροσάρμοστη ενώ το Μάρκετινγκ προβάλλεται ως άνδρας, έξυπνος, που μπορεί να προωθήσει- πουλήσει ένα προϊόν αλλά και να πείσει το κοινό, χρησιμοποιώντας κάθε φόρα το σωστό συνδυασμό ενέργειας και ζωτικότητας με την ψυχρότητα που απαιτείται.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Απόψεις κοινής γνώμης, Ψυχοδιαγνωστικές μέθοδοι, Προβολικές τεχνικές
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2015 12:29
Last Modified: 24 Mar 2016 10:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5368

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top