Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις στο ραδιόφωνο. Έρευνα στο Αθηναϊκό ραδιόφωνο

Παπαδοπούλου, Ελένη and Σαλάλε, Αγγελική (2014) Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις στο ραδιόφωνο. Έρευνα στο Αθηναϊκό ραδιόφωνο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC64_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το πώς οι ραδιοφωνικοί σταθμοί της Αθήνας χρησιμοποιούν τη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις για την προβολή του ίδιου του ραδιοφωνικού τους σταθμού. Μέσα από ποιοτική έρευνα, που έγινε σε διάφορους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας, παρουσιάζεται ο ρόλος και ο τρόπος οργάνωσης των λειτουργιών των δημοσίων σχέσεων, του marketing και της διαφήμισης για την καλύτερη προβολή του ραδιοφωνικού σταθμού. Επίσης αναφέρεται το πώς έχει μεταβληθεί ο τρόπος προβολής του σταθμού σε αυτήν την περίοδο της κρίσης συγκριτικά με τα παλαιότερα χρόνια.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Ραδιόφωνο, Ραδιοφωνικοί σταθμοί
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ρ > Ραδιόφωνο
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2015 08:41
Last Modified: 08 Jun 2015 08:41
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5315

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top