Επωνυμία προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή

Κιουτσούκη, Στυλιανή-Ευαγγελία and Κιρακοσιάν, Αναϊτ (2014) Επωνυμία προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC21_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το θέμα της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι η επωνυμία του προϊόντος και η συμπεριφορά του καταναλωτή. Το ερευνητικό μας ερώτημα είναι σε ποιο βαθμό επηρεάζεται ο καταναλωτής από τα επώνυμα προϊόντα προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο και τον βαθμό επιρροής των καταναλωτών επικεντρωθήκαμε στην ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ, την επωνυμία του προϊόντος και τα χαρακτηριστικά αυτής, τι θεωρείται ισχυρό επώνυμο προϊόν, με ποια κριτήρια παίρνει αποφάσεις ο καταναλωτής πριν επιλέξει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε πέρα από την βιβλιογραφική έρευνα, είναι η εμπειρική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2013 σε μεγάλα εμπορικά κέντρα. Το δείγμα αυτής της έρευνας είναι τυχαίο. Συνοπτικά, τα σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων επηρεάζονται λίγο από την προβολή των προϊόντων μέσω των ΜΜΕ. Ωστόσο επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την στόμα σε στόμα επικοινωνία με κίνδυνο να διαμορφώνουν λανθασμένες ή ορθές απόψεις για προϊόντα τα οποία δεν έχουν δοκιμάσει. Παρ’ όλα αυτά η χρήση δωρεάν δειγμάτων τείνει να πείσει για την ποιότητα τους το μισό δείγμα ενώ το άλλο μισό να μην επηρεάζεται από αυτόν τον τρόπο διαφήμισης. Οι επιλογές των καταναλωτών επηρεάζονται από την εμφάνιση του προϊόντος σε μεγάλο βαθμό, ενώ λόγω της οικονομικής δυσχέρειας οι μισοί από τους ερωτηθέντες προτιμούν τα προϊόντα της ιδιωτικής ετικέτας, παρόλο που θεωρούν ότι υστερούν σε ποιότητα. Από την άλλη, παρατηρείται η αφοσίωση στη μάρκα παρά την οικονομική δυσκολία που αντιμετωπίζουν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Brand, branding, Νέο προϊόν, Ιδιωτική ετικέτα, Συμπεριφορά καταναλωτή, Μάρκα προϊόντος
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 07:09
Last Modified: 08 Jun 2015 07:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5140

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top