Brand marketing: σημασία, στρατηγικές: μελέτη περίπτωσης: Coca -cola, Pepsi

Βούλγαρη, Φλώρα and Πατηνιώτη, Μαριάννα (2012) Brand marketing: σημασία, στρατηγικές: μελέτη περίπτωσης: Coca -cola, Pepsi. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR75_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Το θέμα που εξετάζεται στην παρούσα εργασία είναι «Brand Marketing: Σημασία, Στρατηγικές. Μελέτη περίπτωσης: Coca-Cola / Pepsi». Αρχικά, παρουσιάζονται οι θεωρητικές προσεγγίσεις των εννοιών Μάρκετινγκ, Brand, Brand Marketing και της διαδικασίας Branding. Επίσης, αναλύεται ο σκοπός του Brand Marketing και η στρατηγική Branding όσον αφορά την χρησιμότητα της στις επιχειρήσεις και την επίδραση της στους καταναλωτές. Επιπλέον, γίνεται λόγος για την έννοια, τα χαρακτηριστικά και τα είδη του εμπορικού σήματος (Brand Name), καθώς επίσης και για τον τρόπο που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της επωνυμίας του προϊόντος τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στην αγοραστική συμπεριφορά. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά για τον ρόλο και την σημασία που κατέχει το Branding / Brand Marketing στις επιχειρήσεις αλλά και στην καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπροσθέτως, προβάλλονται και αναλύονται οι στρατηγικές του Brand Marketing, όπως και το σύστημα επικοινωνίας και προβολής ενός προϊόντος. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης Coca-Cola. Επίσης, προβάλλεται ο σκοπός και οι στόχοι της έρευνας, τα στάδια και οι τεχνικές συλλογής στοιχείων που χρησιμοποιήθηκαν. Ακολουθεί η ανάλυση της μελέτης περίπτωσης της Coca-Cola, παρουσιάζονται δηλαδή οι στρατηγικές Brand Marketing που χρησιμοποιεί η εταιρεία, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιείται σύγκριση με την ομοιογενή επιχείρηση Pepsi. Στη σύγκριση αυτή βοήθησε η τεχνική ερωτηματολογίου και τα αποτελέσματα του. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα και παρατίθενται ορισμένες προτάσεις για μελλοντική έρευνα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μολόχα Νικολέτα
Uncontrolled Keywords: Μάρκα προϊόντος, Εμπορικό σήμα, Τοποθέτηση προϊόντος
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 06:47
Last Modified: 08 Oct 2015 11:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5132

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top