Η χρήση και ο ρόλος της διαφήμισης στην ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων

Τσιμπρή, Ευγενία and Γεωργίζα, Αργυρούλα (2012) Η χρήση και ο ρόλος της διαφήμισης στην ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR74_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζονται δύο σημαντικοί επιστημονικοί κλάδοι, της Διαφήμισης και των Δημοσίων Σχέσεων, οι οποίοι συμβάλλουν στην καθοριστική εξέλιξη ενός οργανισμού. Στο θεωρητικό μέρος, θα διερευνηθούν οι λειτουργίες των δύο αυτών κλάδων, καθώς και πώς εμπλέκονται αυτοί μεταξύ τους. Στην συνέχεια, στο ερευνητικό μέρος, θα αναλυθούν οι τρόποι με τους οποίους, οι δύο αυτοί τομείς συλλειτουργούν και πιο συγκεκριμένα θα απαντηθεί ο στόχος της παρούσας εργασίας, που είναι να παρουσιάσει πώς η Διαφήμιση ενισχύει τις Δημόσιες Σχέσεις στην ανάπτυξή τους. Το κεντρικό ερώτημα που προκύπτει είναι κατά πόσο και σε τι βαθμό, ο ρόλος της Διαφήμισης ενισχύει ή όχι στην ανάπτυξη των Δημοσίων Σχέσεων. Ένα ακόμα βασικό ερώτημα που πρέπει να αναλυθεί είναι αν χρησιμοποιείται η Διαφήμιση σαν βοηθητικό εργαλείο για την επιτυχή ολοκλήρωση των προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων αλλά και σε λοιπές δραστηριότητες. Η συγκεκριμένη εργασία στηρίχθηκε σε ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση βιβλιογραφία, σε επιστημονικά άρθρα, καθώς και σε πρωτογενή έρευνα , που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων, τα οποία στάλθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) σε όλες τις εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων, από τις οποίες κάποιες όμως δραστηριοποιούνται και στον χώρο της Διαφήμισης στην Ελλάδα. Τα τελικά συμπεράσματα στηρίχθηκαν στα ερωτήματα που αρχικά είχαν τεθεί, τα οποία και βασίστηκαν στη μελέτη της βιβλιογραφίας, όπως επίσης και στα αποτελέσματα που συλλέχθηκαν κατά της διεξαγωγή της έρευνας μέσω των ερωτηματολογίων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Μείγμα μάρκετινγκ, Στρατηγική διαφήμισης, Επικοινωνιακός σχεδιασμός
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 06:39
Last Modified: 05 Jun 2015 06:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5126

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top