Οι ανάγκες του συγχρόνου Έλληνα καταναλωτή

Δεληγιάννη, Αγνή (2012) Οι ανάγκες του συγχρόνου Έλληνα καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR73_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να αναλύσει τις ανάγκες του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα σε διάστημα δύο μηνών σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Ελλήνων καταναλωτών με ερωτηματολόγιο πολλαπλής επιλογής και η εξαγωγή των αποτελεσμάτων έγινε στο στατιστικό πρόγραμμα SPSSv.17. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι η καταγραφή των αναγκών του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί τον τελευταίο χρόνο με την καταλυτική επίδραση της οικονομικής κρίσης και των συνεχώς αυξανόμενων οικονομικών μέτρων που λαμβάνονται στην Ελλάδα. Τα κύρια ζητούμενα είναι η καταγραφή των νέων αναγκών του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή σε σχέση με το παρελθόν, ο τρόπος ικανοποίησης αυτών των αναγκών και ο βαθμός επίδρασης της οικονομικής κρίσης στις καταναλωτικές συνήθειες του σύγχρονου Έλληνα. Τα σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψαν από την συλλογική μελέτη και αξιολόγηση των απαντήσεων των καταναλωτών. Η ραγδαία και συνεχής μεταβολή των καταναλωτικών αναγκών των Ελλήνων αποτελεί μία ζοφερή πραγματικότητα. Οι ανάγκες του σύγχρονου Έλληνα έχουν αλλάξει δραματικά και η αγοραστική του δύναμη μειώνεται συνεχώς και με γρήγορους ρυθμούς.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Έλληνας καταναλωτής και οικονομική κρίση, Ανάγκες καταναλωτή, Τύποι καταναλωτών
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 06:20
Last Modified: 05 Jun 2015 06:20
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5122

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top