Αλληλεπιδράσεις καταναλωτών με άλλους καταναλωτές: πώς επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή

Σωτηρίου, Αγάπη and Χαραλάμπους, Κωνσταντίνα (2012) Αλληλεπιδράσεις καταναλωτών με άλλους καταναλωτές: πώς επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR53_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η παρούσα έρευνα, έχει ως επιμέρους στόχους πρώτον, να αναδείξει την ικανοποίηση ή την δυσαρέσκεια που λαμβάνουν οι καταναλωτές προς μια υπηρεσία, ως αποτέλεσμα των αλληλεπιδράσεων που παρατηρούνται μεταξύ των πελατών και δεύτερον, να διαπιστώσει το κατά πόσο κάποιοι παράγοντες όπως η πρόθεση για word-of-mouth επικοινωνία, η word-of-mouth συμπεριφορά, καθώς και η πρόθεση των καταναλωτών για αγορά, είναι δυνατόν να επηρεαστούν από τις ανωτέρω αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στους καταναλωτές. Η παρούσα έρευνα διεξήχθη σε πελάτες εστιατορίου. Η έρευνα εντόπισε πως τελικά οι αλληλεπιδράσεις των καταναλωτών με τους άλλους καταναλωτές επηρεάζουν άλλοτε σε μεγαλύτερο και άλλοτε σε μικρότερο βαθμό τις αντιλήψεις των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, οι αντιλήψεις αυτές, αφορούν την ικανοποίηση των καταναλωτών, την πρόθεσή τους για word-of-mouth επικοινωνία, την word-of-mouth συμπεριφορά, καθώς και την πρόθεση των καταναλωτών για αγορά. Επιπλέον, διαπιστώθηκε πως όταν η ικανοποίηση που λαμβάνουν οι καταναλωτές από μια υπηρεσία είναι αρκετά αυξημένη, τότε οι πιθανότητες αυτοί οι καταναλωτές να εμπλακούν σε word-of-mouth επικοινωνία στο παρόν και στο μέλλον, αλλά και να προβούν σε πρόθεση αγοράς είναι εξίσου αυξημένες. Επίσης, οι καταναλωτές ενώ δείχνουν πρόθυμοι στο να εμπλακούν σε word-of-mouth επικοινωνία στο μέλλον σχετικά με το εν λόγω εστιατόριο, δεν εμπλέκονται όμως σε σημαντικό βαθμό σε word-of-mouth επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Αλληλεπιδράσεις καταναλωτών με άλλους καταναλωτές, Ικανοποίηση καταναλωτών, word-of-mouth΅, Πρόθεση αγοράς
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 04 Jun 2015 09:27
Last Modified: 04 Jun 2015 09:27
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5069

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top