Πράσινο μάρκετινγκ και οικολογική συνείδηση: μελέτη περίπτωσης του κλάδου της πληροφορικής στην Ελλάδα

Μαγγίνας, Αλέξανδρος (2012) Πράσινο μάρκετινγκ και οικολογική συνείδηση: μελέτη περίπτωσης του κλάδου της πληροφορικής στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR41_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία ασχολείται με την οικολογική συνείδηση και τα πράσινο μάρκετινγκ του κλάδου της πληροφορικής στην Ελλάδα. Για την πληρέστερη κάλυψη του θέματος κρίθηκε αναγκαία η μελέτη από τέσσερις οπτικές γωνίες. Από την πλευρά των επιχειρήσεων, από την πλευρά των καταναλωτών, από τον ρόλο του Κράτους αλλά και τη συμβολή των ΜΜΕ. Η μελέτη από την πλευρά των επιχειρήσεων του κλάδου της πληροφορικής στην Ελλάδα, έγινε με δευτερογενή έρευνα, μελετώντας το πράσινο μάρκετινγκ όπως αυτό εμφανίζεται στις επίσημες ιστοσελίδες αλλά και τη διεθνή αρθρογραφία. Η έρευνα αποκάλυψε ότι η εφαρμογή της οικολογικής συνείδησης στον κλάδο της πληροφορικής ολοένα και αυξάνει και επίσης συσχετίζεται και με αυξημένη κερδοφορία. Η πλευρά του Κράτους παρουσιάζεται με αναφορά στην παρούσα νομοθεσία, τα μέτρα που λαμβάνει αλλά και την περιβαλλοντική εκπαίδευση στα σχολεία. Από την έρευνα προκύπτει ότι ενώ υπάρχει το θεσμικό πλαίσιο, πράγματι εμφανίζεται χρονική υστέρηση στην εφαρμογή των μέτρων. Διερευνάται στη συνέχεια το κατά πόσο ο ρόλος των ΜΜΕ αποκτά ενημερωτικό χαρακτήρα και ευαισθητοποιεί το κοινό σε περιβαλλοντικά ζητήματα. Γίνεται σχολιασμός των ενημερωτικών εκπομπών τύπου eco-news. Τέλος ακολουθεί η πρωτογενής έρευνα που έγινε στο καταναλωτικό κοινό (μέσω ερωτηματολογίου) σχετικά με την καταναλωτική τους συμπεριφορά στα προϊόντα του κλάδου της πληροφορικής. Τα αποτελέσματα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς αποκαλύπτεται η οικολογική ευαισθησία των καταναλωτών, ιδιαίτερα των νέων, η καταναλωτική συμπεριφορά τους ανάλογα με τα οικολογικά χαρακτηριστικά, οι πηγές πληροφόρησης, η αποτελεσματικότητα του πράσινου μάρκετινγκ αλλά και η σημαντικότητα του οικονομικού παράγοντα. Ακολουθούν σχόλια και συμπεράσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αλμπανίδης Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, Περιβαλλοντικό μάρκετινγκ, Πράσινο μάρκετινγκ και εταιρείες (Ερωτηματολόγιο)
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 04 Jun 2015 06:46
Last Modified: 04 Jun 2015 06:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5039

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top