Η χρήση των social media από τους βουλευτές την περίοδο Απριλίου - Σεπτεμβρίου 2011

Πολίτη, Ευαγγελία and Σπανού, Παρασκευή (2012) Η χρήση των social media από τους βουλευτές την περίοδο Απριλίου - Σεπτεμβρίου 2011. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR32_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στόχος της πτυχιακής μας είναι να αναλύσουμε ποιά μέσα επικοινωνίας του νέου παγκόσμιου ιστού χρησιμοποιούν οι έλληνες βουλευτές σήμερα, αλλά και πόσα από αυτά. Αυτό επιτυγχάνεται με μια ανασκόπηση, μέσω ίντερνετ, σε κάθε βουλευτή ξεχωριστά, ώστε να εντοπίσουμε ποιά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί ο καθένας. Το μεγαλύτερο βέβαια πλεονέκτημα των βουλευτών όσον αφορά το διαδίκτυο είναι οι εκλογικές τους περιφέρειες και η επικοινωνία με τους ψηφοφόρους που ανήκουν σε κάθε μια από αυτές. Μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης φέρανε πολύ κοντά τους ενδιαφερόμενους πολίτες μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα και αυτό έχει ως όφελος και την εξοικονόμηση χρόνου αλλά και χρημάτων. Σημαντικό, βέβαια, ρόλο σε αυτό το προφίλ κάθε πολιτικού είναι αν υπάρχει κατάλληλη ενημέρωση, αν είναι κατατοπιστικό και αν είναι πραγματικά αληθινό, διότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κλοπής στοιχείων και προσωπικών κυρίως δεδομένων τα οποία είναι άκρως παραπλανητικά για τους πολίτες. Αποκτά ενδιαφέρον από δύο σκοπιές. Δηλαδή, και του πολιτικού αλλά εξίσου και του πολίτη και αυτό διότι η κάθε μια ξεχωριστά έχει τα δικά της οφέλη. Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει διότι, τα πολιτικά δρώμενα μας απασχολούν άμεσα και μέσω του διαδικτύου μπορεί να είμαστε άμεσα ενημερωμένοι για όλα τα θέματα του κράτους και του πολιτικού σκηνικού και παρασκηνίου στη χώρα μας. Ακόμη και οι ιστοσελίδες των βουλευτών, η κάθε μια ξεχωριστά ,έχουν μεγάλο ενδιαφέρον διότι διαφέρουν από βουλευτή σε βουλευτή οι πληροφορίες που διαθέτουν ,οι ειδήσεις που προσφέρουν και ο τρόπος με τον οποίο είναι κατασκευασμένο το κάθε προφίλ τους. Μέσα από την έρευνα γίνεται αντιληπτό πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν επηρεάσει όλους και κυρίως την πολιτική σφαίρα δηλαδή τους έλληνες βουλευτές. Επομένως, το βασικό ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε κατά την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας είναι πόσοι από τους έλληνες βουλευτές χρησιμοποιούν ένα ή και περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ποιά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Διαδίκτυο, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολιτικοί (Ερωτηματολόγιο)
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Jun 2015 10:43
Last Modified: 03 Jun 2015 10:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5020

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top