Η συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καπεταντσή, Ζωή (2013) Η συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC53_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ειδικότερα, αναλύονται οι έννοιες της καταναλωτικής συμπεριφοράς, η διαδικασία και οι παράγοντες, που επηρεάζουν τον καταναλωτή σε πρόθεση αγοράς στο παραδοσιακό και στο ηλεκτρονικό περιβάλλον. Επιπλέον, αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις, καθώς και οι διάφορες του με το παραδοσιακό εμπόριο. Όσον αφορά την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε είναι ποσοτική με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Για τη διεξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα Statistical Package for Social Sciences-SPSS Statistics 19. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Επιπλέον, παρατηρείται ότι οι καταναλωτές υποστηρίζουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει δυνατότητα πραγματοποίησης αγοράς όλο το 24ώρο, χαμηλότερες τιμές, παγκόσμια αγορά και περισσότερα προϊόντα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Συμπεριφορά καταναλωτή, Εφαρμογές διαδικτύου
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Jun 2015 07:51
Last Modified: 08 Jun 2015 07:34
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4984

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top