Θεραπεία μέσω αγορών (retail therapy) και Έλληνες καταναλωτές

Ραυτοπούλου, Σοφία and Σπανού, Αθανασία (2013) Θεραπεία μέσω αγορών (retail therapy) και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC36_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στη παρούσα μελέτη οι συγγραφείς εστίασαν στη μελέτη του retail therapy ως μορφή συμπεριφοράς καταναλωτή. Συγκεκριμένα έδωσαν βαρύτητα στο να ορίσουν και να περιγράψουν το retail therapy, αλλά και να το συνδέσουν αρχικά θεωρητικά και μετά πρακτικά με τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, που στη παρούσα φάση βιώνει μια βαθειά οικονομική κρίση. Η μέθοδος έρευνας που ακολουθήθηκε ήταν η ποσοτική. Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο έρευνας το ερωτηματολόγιο, και συνολικά συλλέχθηκαν 200 απαντήσεις. Μέσω της παρούσας έρευνας διαπιστώθηκε πως από το δείγμα των 200 ατόμων, το 0% είναι retail therapy shoppers που φτάνουν στα όρια της ωνιομανίας. Μάλιστα το 4% είναι στο αντίθετο άκρο και δεν κάνουν ΚΑΘΟΛΟΥ αγορές για λόγους retail therapy. Ένα ακόμα βασικό συμπέρασμα ήταν ότι τα χαρακτηριστικά των ατόμων που τείνουν περισσότερο προς το retail therapy είναι οι γυναίκες και ειδικά αυτές που έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Καταναλωτισμός, Καταναλωτικές συμπεριφορές
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Jun 2015 12:36
Last Modified: 07 Oct 2015 10:55
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4896

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top