Η συμβολή της εταιρικής ταυτότητας στην ανάπτυξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη σύγχρονη ελληνική επιχείρηση

Γκρίνια, Παρασκευή (2013) Η συμβολή της εταιρικής ταυτότητας στην ανάπτυξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη σύγχρονη ελληνική επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC28_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εταιρική ταυτότητα αντικατοπτρίζει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη μοναδικότητα των επιχειρήσεων. Πρέπει να είναι ορατή, απτή και εύκολα να την ενστερνίζεται κανείς ενώ οτιδήποτε γίνεται μέσα στην επιχείρηση πρέπει να είναι μία επικύρωση της ταυτότητας της εταιρίας. (Olins, 1994, σελ 7). Επίσης, οι οργανισμοί έχουν συνειδητοποιήσει ότι μια ισχυρή ταυτότητα μπορεί να τους βοηθήσει να ευθυγραμμιστούν με την αγορά, την προσέλκυση επενδύσεων, να δοθούν κίνητρα στους εργαζόμενους και να χρησιμεύσει ως ένα μέσο για να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Σήμερα οι επιχειρήσεις πρέπει και είναι υποχρέωση τους να εμπλέκονται σε δραστηριότητες κοινωνικής ευθύνης. Έτσι παρατηρείται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων να εκφράζεται με προγράμματα, πρωτοβουλίες και καθημερινές πρακτικές που δεν επιβάλλεται με νομοθετικές ρυθμίσεις. Επιπλέον, διαμορφώνει τη φιλοσοφία της επιχείρησης με αρχές και αξίες, επηρεάζοντας τη στρατηγική της. Έχει γίνει κατανοητό ότι τα προγράμματα της Ε.Κ.Ε είναι προς όφελος όλων μας, για τη διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ κοινωνίας και επιχειρήσεων, για ένα καλύτερο τρόπο ζωής γενικότερα .Η Εταιρική Ταυτότητα μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε). Σύμφωνα με τον Ban Ki -Moon, Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, είναι ανάγκη οι επιχειρήσεις να δώσουν πρακτικά μηνύματα και να υλοποιήσουν τις αξίες και τις ιδέες που ενώνουν τους πολιτισμούς και τους ανθρώπους. Η εταιρία Γρηγόρης Μικρογεύματα εφαρμόζει και αναπτύσσει εθελοντικά προγράμματα Ε.Κ.Ε. τα οποία δείχνουν τη θετική του τοποθέτηση της απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον με αποτέλεσμα να αποκτά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αυξάνει την πιθανότητα προσέλκυσης και διατήρησης πελατών και εργαζομένων. Τέλος διαπιστώθηκε πως η Ε.Κ.Ε δεν είναι ξεχωριστός τομέας στην πολιτική μιας εταιρίας. Αντίθετα, είναι μια φιλοσοφία που ενσωματώνεται σε όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Εταιρική εικόνα, Εταιρική κοινωνική ευθύνη, Επιχειρήσεις εστίασης (Μελέτες περίπτωσης)
Subjects: Ε > Εταιρική διακυβέρνηση
Ε > Έλεγχος, Εσωτερικός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Jun 2015 11:42
Last Modified: 08 Jun 2015 07:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4877

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top