Τα χαρακτηριστικά του βιομηχανικού αγοραστή και οι διαφορές του σε σχέση με τον τελικό καταναλωτή

Δελιγκά, Μαρία-Χρυσοβαλάντω (2007) Τα χαρακτηριστικά του βιομηχανικού αγοραστή και οι διαφορές του σε σχέση με τον τελικό καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT32_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (527kB)

Abstract

Η έννοια του βιομηχανικού αγοραστή δεν είναι ευρέως γνωστή παρά την οικονομική του σημασία στην εθνική οικονομία, διότι το ύψος των συναλλαγών του είναι υψηλότερο από αυτό των τελικών καταναλωτών. Για να πραγματοποιηθεί μία αγορά ενός βιομηχανικού προϊόντος από τον βιομηχανικό αγοραστή, συνήθως είναι υπεύθυνοι περισσότεροι από δύο άτομα. Τα άτομα αυτά έχουν δημιουργήσει το Κέντρο Αγοραστικών Αποφάσεων (Κ.Α.Α.). Από την άλλη πλευρά ο τελικός καταναλωτής επηρεάζεται για την αγορά ενός προϊόντος από τα συναισθήματά του και την οικογένειά του. Τα προϊόντα που αγοράζει είναι είτε για δική του χρήση είτε για το νοικοκυριό. Παρατηρούμε ότι, ο βιομηχανικός αγοραστής και ο τελικός καταναλωτής μοιάζουν μόνο στο ότι είναι αγοραστές προϊόντων ή υπηρεσιών και ότι επηρεάζονται από άλλα άτομα. Οι διαφορές τους είναι τόσο στην φύση των αγορών, των προϊόντων και της ζήτησης, στην αγοραστική συμπεριφορά όσο και στις επιδράσεις από το περιβάλλον.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Βιομηχανικός αγοραστής, Κέντρο αγοραστικών αποφάσεων, Τελικός καταναλωτής, Αγοραστική συμπεριφορά
Subjects: Β > Βιομηχανία - Διοίκηση και οργάνωση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Πελατειακές σχέσεις
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 01 Jun 2015 07:48
Last Modified: 01 Jun 2015 07:48
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4748

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top