Ανάπτυξη ενός στρατηγικού marketing plan μιας επιχείρησης με τη χρήση θεωρητικών μοντέλων. Ανάλυση παραγόντων που θα εμποδίσουν τον ευρύτερο προσανατολισμό της επιχείρησης στον κλάδο του marketing και τρόποι αντιμετώπισής τους

Κατσιλάκη, Ευγενία (2006) Ανάπτυξη ενός στρατηγικού marketing plan μιας επιχείρησης με τη χρήση θεωρητικών μοντέλων. Ανάλυση παραγόντων που θα εμποδίσουν τον ευρύτερο προσανατολισμό της επιχείρησης στον κλάδο του marketing και τρόποι αντιμετώπισής τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT107_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (567kB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναλύσει την λειτουργία της Εμπορικής Τράπεζας και συγκεκριμένα του Ανοιχτού Επιχειρηματικού Δανείου «Easy Business», που αποτελεί το ιδανικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη βιοτεχνία, το εμπόριο ή την παροχή υπηρεσιών, με ετήσιο κύκλο εργασιών έως €1.000.000. Αποτελεί μια ανακυκλούμενη πίστωση (μέχρι €60.000) ανοιχτής διάρκειας, μέσω λογαριασμού στον οποίο έχει πρόσβαση ο επιχειρηματίας κάθε στιγμή της ημέρας με την κάρτα Easy Business. Έτσι, κάθε φόρα που εξοφλείται κάποιο ποσό κεφαλαίου στα ATM της Εμπορικής Τράπεζας, αποκτάται εκ νέου δυνατότητα λήψης δανείου για αντίστοιχο ποσό. Επίσης το δάνειο Easy Ανοιχτό προσφέρει δωρεάν ασφαλιστική κάλυψη και ανταγωνιστικό επιτόκιο (κυμαινόμενο, από τα χαμηλότερα της αγοράς). Ανταγωνιστές του δανείου Easy Ανοιχτό είναι η Alpha Τράπεζα και η Εθνική Τράπεζα. Τέλος βλέπουμε τους στόχους της Εμπορικής Τράπεζας, οι οποίοι είναι : η αύξηση των κερδών, των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς κατά 30% για το επόμενο χρόνο. Βάσει του επιχειρηματικού σχεδίου 2006-2008, σκοπεύει να τετραπλασιάσει το δίκτυο των καταστημάτων των θυγατρικών της τραπεζών στις χώρες που έχει ήδη παρουσία, δηλαδή στην Βουλγαρία, Ρουμανία και Αλβανία, με αντικειμενικό σκοπό την αύξηση της κερδοφορίας σε επίπεδο Ομίλου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ουσταμπασίδου Αλεξάνδρα
Uncontrolled Keywords: Πολιτική φιλοσοφία, Μακρο-περιβάλλον, Στρατηγικό marketing, Επιχειρηματική δραστηριότητα, Λειοτυργία τραπεζών(Εμπορική Τράπεζα)
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 01 Jun 2015 17:55
Last Modified: 01 Jun 2015 17:55
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4715

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top