Δημιουργία ενός marketing plan βάση της ιδέας "οι δρόμοι της ελιάς" στο νομό Φωκίδας

Πετσάβας, Ιωάννης (2013) Δημιουργία ενός marketing plan βάση της ιδέας "οι δρόμοι της ελιάς" στο νομό Φωκίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR20_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει κινητήριο μοχλό για την οικονομία μίας χώρας και για αυτό το λόγο πρέπει να γίνονται μεγάλες προσπάθειες από τις αρμόδιες αρχές και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτό. Ειδικότερα τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στροφή στις καταναλωτικές συνήθειες με συνέπεια ο τουρίστας να ενδιαφέρεται για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, που δεν προκαλούν επιπτώσεις στο περιβάλλον και οδηγούν στην αειφόρο ανάπτυξη. Μία τέτοια μορφή τουρισμού είναι και ο αγροτουρισμός, ο οποίος ορίζεται ως ένα ταξίδι σε φυσικές περιοχές με υπευθυνότητα απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος και τη διατήρηση της ευημερίας των τοπικών πληθυσμών. Η Ελλάδα, διαθέτει σημαντικό αριθμό περιοχών, που μπορεί να αναπτύξει εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κυρίως αγροτουρισμού. Ειδικότερα, στην περίπτωση του νομού Φωκίδας, η ανάπτυξη του αγροτουρισμού ενδείκνυται, λόγω των φυσικών τοπίων του τόπου όσο και λόγω των μεγάλων ελαιώνων που έχει. Συγκεκριμένα, στο νομό Φωκίδας, θα μπορούσαν οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την παραγωγή ελαιόλαδου και ελιών, να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση για αγροτουριστικές υπηρεσίες και μέσω αυτών να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Με τη βοήθεια της περιπτωσιακής μελέτης της επιχείρησης του κ. Γκιμούση καθώς και με τη συμβολή της συνέντευξης σε βάθος βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τον αγροτουρισμό και την ελαιοπαραγωγή στο νομό Φωκίδας. Γίνεται αντιληπτό, πως η επιχείρηση μπορεί με οδηγό τον αγροτουρισμό να αυξήσει το μερίδιο αγορά της και να παραμείνει ανταγωνιστική, μέσα στη τρέχουσα οικονομική δύνη. Με το στήσιμο ενός σχεδίου μάρκετινγκ, τίθενται οι βασικοί στόχοι της επιχείρησης, γίνεται αξιολόγηση τόσο των εξωτερικών όσο και των εσωτερικών παραγόντων που διαμορφώνουν το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται και αναλύονται όλες οι κινήσεις που πρέπει να γίνουν από την επιχείρηση, ώστε να καταφέρει να υλοποιήσει τους στόχους της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μολόχα Νικολέτα
Uncontrolled Keywords: Τουριστικό μάρκετινγκ, Τουριστική οικονομία, Αγροτουρισμός (Ν. Φωκίδας), Ελαιοπαραγωγική επιχείρηση (Ν. Φωκίδας)
Subjects: Ε > Επιχειρηματικά σχέδια
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 May 2015 09:17
Last Modified: 29 May 2015 09:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4621

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top