Στυλ κατανάλωσης των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης

Αγγελοπούλου, Θάλεια (2013) Στυλ κατανάλωσης των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR14_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τα διάφορα καταναλωτικά στυλ που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, διερευνώντας τις στάσεις και τις απόψεις των καταναλωτών. Επίσης, η συγκεκριμένη έρευνα μελετάει το πως διαφοροποιούνται οι δαπάνες των καταναλωτών, ανά στυλ κατανάλωσης. Για την εκπλήρωση των στόχων της έρευνας, διεξήχθη ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο διανεμήθηκε στα εμπορικά κέντρα «THE MALL», στο Μαρούσι Αττικής και το «ATHENS HEART», στο κέντρο της Αθήνας και το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 270 άτομα. Από τα αποτελέσματα της παρούσας μελέτης προκύπτει πως οι Έλληνες καταναλωτές, κατά τη διάρκειας της οικονομικής κρίσης, πραγματοποιούν προγραμματισμένες αγορές και δίνουν μεγάλη έμφαση στην τιμή των προϊόντων που αγοράζουν, καθώς και συλλέγουν πληροφορίες πριν αγοράσουν οποιοδήποτε προϊόν. Αντίθετα, δεν αγοράζουν προϊόντα βάσει της ποιότητας και δεν πραγματοποιούν παρορμητικές αγορές

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Καταναλωτικά στυλ, Συμπεριφορά καταναλωτή (Ερωτηματολόγιο), Ελληνική οικονομική κρίση, Αγοραστικές δαπάνες
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 May 2015 08:04
Last Modified: 29 May 2015 08:04
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4604

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top