Οι εθνικοί οργανισμοί προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και το στρατηγικό πρόγραμμα στήριξης των εξαγωγικών επιχειρήσεων στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, την παρευξείνια περιοχή και τον υπόλοιπο κόσμο

Καλλέργη, Μελάνθη (2003) Οι εθνικοί οργανισμοί προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και το στρατηγικό πρόγραμμα στήριξης των εξαγωγικών επιχειρήσεων στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, την παρευξείνια περιοχή και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT35_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (925kB)

Abstract

Η εργασία πραγματεύεται τους εθνικούς οργανισμούς προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και γενικότερα τα στρατηγικά προγράμματα στήριξης των επιχειρήσεων στις εξαγωγικές τους προσπάθειες τόσο στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και την Παρευξείνια περιοχή όσο και στον υπόλοιπο κόσμο. Στο πρώτο από αυτά επιχειρείται από τη μια πλευρά μια σύντομη ανάλυση του εξαγωγικού εμπορίου της Ελλάδας και των επιπτώσεων που αναμένονται σε αυτό με βάση τις εξελίξεις ( διεύρυνση της Ε.Ε) και από την άλλη μια γενικότερη παρουσίαση της οικονομικής κατάστασης των χωρών της Ν.Α Ευρώπης των σχέσεών τους (εμπορικών και οικονομικών) με την Ελλάδα. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η Εθνική Στρατηγική Εξαγωγών αναλύοντας της αδυναμίες της χώρας στον τομέα αυτό, τους προσδιοριστικούς παράγοντες, τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν και τις δικτυώσεις που απαιτούνται. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι εθνικοί οργανισμοί προώθησης των ελληνικών εξαγωγών. Ξεκινώντας από μια σύντομη ιστορική αναδρομή για τον καθένα από αυτούς αναλύονται οι σκοποί και οι δραστηριότητες τους Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύονται οι ενδοπεριφερειακές και εξωπεριφερειακές πρωτοβουλίες που λαμβάνουν χώρα στις χώρες της Ν.Α Ευρώπης και την Παρευξείνια περιοχή. Παρουσιάζονται οι οργανισμοί και τα προγράμματα εκείνα μέσα από τα οποία ενισχύεται η συνεργασία και η σταθερότητα στην περιοχή.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Εθνική στρατηγική αγορών, Οργανισμοί προώθησης ελληνικών εξαγωγών, Στρατηγική των επιχειρήσεων
Subjects: Δ > Διεθνές εμπόριο
Ε > Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 May 2015 18:12
Last Modified: 25 May 2015 18:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4452

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top