Ανάπτυξη νέου προϊόντος (ΑΝΠ): θεωρία και εφαρμογή διαδικασίας στην εταιρεία Kleeman

Μιχαηλίδου, Ελισαβετ (2008) Ανάπτυξη νέου προϊόντος (ΑΝΠ): θεωρία και εφαρμογή διαδικασίας στην εταιρεία Kleeman. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS54_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (7MB)

Abstract

Η παρούσα διπλωματική αποτελείται από δύο μέρη: το 1ο μέρος καλύπτει όλη τη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων κάνοντας μια αναλυτική παρουσίαση των μοντέλων ανάπτυξης και χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων, καθώς και των σταδίων της ανάπτυξης , δοκιμής και εισαγωγής στην αγορά των νέων προϊόντων. Στο ίδιο μέρος ορίζεται η έννοια της καινοτομικότητας και ο ρόλος της στην διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και αναλύονται οι παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχημένη εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά, όπως και στην υιοθέτηση και διάχυση καινοτομικών προϊόντων. Στο 2ο μέρος γίνεται μια παρουσίαση της εταιρίας Kleemann καθώς και την γενική διαδικασία που ακολουθεί η συγκεκριμένη εταιρεία για την ανάπτυξη ή την τροποποίηση ενός υπάρχοντος προϊόντος. Στην συνέχεια περιγράφεται η Διερεύνηση – Επαλήθευση θεωρίας NPD στην εταιρεία. Το τελευταίο κεφάλαιο καλύπτει με ένα παράδειγμα την εφαρμογή σε συγκεκριμένο προϊόν της εταιρείας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαμαρά Ελπίδα
Uncontrolled Keywords: Τεχνολογικής καινοτομίας, Στρατηγική του προϊόντος, Στάδια ανάπτυξης νέων προϊόντων, Επιτυχημένη υιοθέτηση, Διάχυση νέων προϊόντων, Εταιρεία Kleeman
Subjects: Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)
Π > Προϊόντα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 May 2015 14:26
Last Modified: 14 Nov 2015 12:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4361

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top