Οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με το e-banking στην ελληνική οικονομία

Καραγιάννη, Ιφιγένεια (2011) Οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με το e-banking στην ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP8_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, καταγράφονται οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με το e-banking στην ελληνική οικονομία. Επιπρόσθετα, εξετάζεται το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται η Ηλεκτρονική Τραπεζική στη χώρα μας. Μελετάται ο ρόλος που διαδραματίζει η Ηλεκτρονική Τραπεζική ως ένα νέο κανάλι διανομής τραπεζικών υπηρεσιών προς όφελος τόσο των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων όσο και των πελατών στην Ελλάδα. Η μελέτη διερευνά την ανάπτυξη on-line τραπεζικών υπηρεσιών καθώς και τους τρόπους όπου χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα μπορούν να επωφεληθούν από την τεχνολογία του Διαδικτύου, προκειμένου να προσφέρουν επιτυχημένες και οικονομικά αποτελεσματικές λύσεις στον τραπεζικό τομέα και ιδιαίτερα στους καταναλωτές. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον τρόπο που οι πελάτες αντιμετωπίζουν τις τραπεζικές υπηρεσίες που τους παρέχονται, τονίζοντας τα οφέλη και τις αδυναμίες του συστήματος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ντιό Δέσποινα
Uncontrolled Keywords: Τράπεζες με υπηρεσίες E-Banking, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Ηλεκτρονική τραπεζική, Αξιολόγηση e-banking(ερωτηματολόγιο)
Subjects: Η > Ηλεκτρονική τραπεζική
Κ > Καταναλωτές
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 09 May 2015 12:35
Last Modified: 15 Oct 2015 06:50
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3566

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top