Διεπιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές

Τσιώλη, Σοφία (2007) Διεπιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP7_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (19MB)

Abstract

Ένας από τους νέους και τάχιστους τρόπους εξυπηρέτησης των καταναλωτών είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το οποίο αναπτύσσεται ραγδαία στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα με πιο αργούς όμως ρυθμούς. Επιτρέπει τους ανθρώπους να ανταλλάσσουν αγαθά και υπηρεσίες άμεσα χωρίς κανέναν περιορισμό λόγω χρόνου ή απόστασης. Οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας, μπορεί ένας χρηστής του Διαδικτύου να επισκεφτεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να αγοράσει οτιδήποτε θελήσει. Το παρόν εγχειρίδιο εξετάζει το διεπιχειρησιακό (Β2Β) Ηλεκτρονικό Εμπόριο – και ειδικότερα τις Β2Β Ηλεκτρονικές Αγορές – τόσο από την πλευρά του απλού χρηστή που θέλει να γνωρίσει τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου και να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που του προσφέρει στο μέγιστο βαθμό, όσο και από την πλευρά του επιχειρηματία που ενδιαφέρεται για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, έτσι ώστε να επεκτείνει τις υπάρχουσες επιχειρηματικές του δραστηριότητες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπρίκης Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Διεπιχειρησιακές Ηλεκτρονικές Αγορές, Κατηγοριοποίηση Β2Β Ηλεκτρονικών Αγορών
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 07 May 2015 10:35
Last Modified: 10 May 2015 08:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3449

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top