Μείγμα μάρκετινγκ

Αποστολάκη, Παναγιώτα (2011) Μείγμα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L80_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Η εργασία αναλύει λεπτομερώς και τους τέσσερις παράγοντες του μείγματος μάρκετινγκ, την εφαρμογή του από τις επιχειρήσεις καθώς και την εφαρμογή του με την βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας. Παρατίθενται διάφοροι ορισμοί του μάρκετινγκ, η ιστορική του εξέλιξη καθώς και αναλύεται η αλλαγή της εστίασης των επιχειρήσεων από το προϊόν στον καταναλωτή. Αναλύεται η πελατο-κεντρική στρατηγική μάρκετινγκ (τμηματοποίηση αγοράς, στόχευση, διαφοροποίηση και τοποθέτηση στην αγορά) και αναλύονται λεπτομερώς τα 4Ρ (προϊόν, τιμή, τόπος και προβολή). Κατόπιν αναφερόμαστε στο διευρυμένο μείγμα μάρκετινγκ και τέλος στις επικρίσεις που δέχεται. Παρουσιάζονται εφαρμογές του μείγματος μάρκετινγκ από διάφορες επιχειρήσεις (φαρμακευτικές επιχειρήσεις, αυτοκινητοβιομηχανίες κλπ.). Μελετάται το σύγχρονο μάρκετινγκ. Αναφέρονται τα «αμαρτήματα» που διαπράττουν σήμερα οι επιχειρήσεις σύμφωνα με τον Kotler, καθώς και τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ και η εφαρμογή του ηλεκτρονικού μείγματος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Χιωτίδης Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Στρατηγική μάρκετινγκ,
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 04 May 2015 10:16
Last Modified: 04 May 2015 10:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3229

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top