Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε αγορά του εξωτερικού : η περίπτωση των τηλεπικοινωνιών

Μαρούλη, Στυλιανή (2004) Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε αγορά του εξωτερικού : η περίπτωση των τηλεπικοινωνιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT14_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (665kB)

Abstract

Σκοπός της διπλωματικής εργασίας μέσα από την ανάλυση και την εξέταση των παραγόντων που επιδρούν στην επιλογή των στρατηγικών συμμαχιών είναι η δημιουργία πλαισίου γνώσης για την ανάπτυξη των Ελληνικών εταιριών του κλάδου μέσω της διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού με μειωμένο επιχειρηματικό ρίσκο. Με αυτό τον τρόπο θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιακών εταιριών, αναδεικνύοντας την σωστή επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε συγκεκριμένες αγορές που έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση του επιχειρηματικού ρίσκου ,την ασφαλέστερη διείσδυση σε αγορά του εξωτερικού ,την αυξημένη ικανότητα απόφασης ως προς την επιλογή συμμαχιών και την αποδοτικότητα της επένδυσης .

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαμαρά Δήμητρα
Uncontrolled Keywords: Εξαγωγικό εμπόριο, Στρατηγικές συμμαχίες, Τηλεπικοινωνίες
Subjects: Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Τ > Τηλεπικοινωνία
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 26 May 2015 18:11
Last Modified: 26 May 2015 18:11
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2718

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top