Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη λειτουργία της τουριστικής επιχείρησης

Μπουρνάκας, Νίκος (2009) Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη λειτουργία της τουριστικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D72_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Περιγράφονται οι δημόσιες σχέσεις ως μορφή επιχειρησιακής επικοινωνίας και ο ρόλος τους μέσα σε μία επιχείρηση. Σκοπός των δημοσίων σχέσεων είναι η ομαλή λειτουργία κάθε επιχείρησης, η εξασφάλιση της αποδοτικότητάς της και η δημιουργία καλής εικόνας της επιχείρησης στο ευρή κοινό. Τέλος, παίρνοντας ως παράδειγμα μία τουριστική μονάδα εξετάζεται πρακτικά ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων μέσα στην επιχείρηση, καθώς και οι αρμοδιότητες του τμήματος δημοσίων σχέσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Επικοινωνία, Επιχειρησιακή επικοινωνία, Δημόσιες σχέσεις, Δημόσιες σχέσεις Belvedere Hotels
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ξ > Ξενοδοχεία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 20 Apr 2015 08:02
Last Modified: 12 May 2015 07:03
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2271

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top