Οικονομικό Μάρκετινγκ και καταναλωτική συμπεριφορά

Αδαμίδου, Σωτηρία (2009) Οικονομικό Μάρκετινγκ και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D63_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η εργασία αναφέρεται αρχικά στο μάρκετινγκ που ορίζεται ως η διαδικασία, που συνδυάζει τα μέσα της επιχείρησης προσπαθώντας να ικανοποιήσει τις ανάγκες του καταναλωτή. Επίσης παρουσιάζονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για τη πραγματοποίηση μιας αγοράς. Επιπλέον, περιγράφεται η ελληνική αγορά σε σύγκριση με την ευρωπαϊκή. Ακόμη αναλύονται οι επιδράσεις των δυνάμεων του περιβάλλοντος της Διεθνούς αγοράς στην Ελληνική. Γίνεται αναφορά της οικονομίας, του προϊόντος, του περιβάλλοντος και το πώς αυτά επηρεάζουν για τη λήψη της αγοραστικής απόφασης. Στη συνέχεια κατηγοριοποιούνται οι ανάγκες σύμφωνα με τη σπουδαιότητα που έχουν για τον καταναλωτή. Επιπλέον περιγράφεται η διαδικασία που ακολουθείται από τον καταναλωτή για να λάβει την αγοραστική απόφαση. Αναλύεται η συμπεριφορά του καταναλωτή και ποιοι παράγοντες μπορούν να την επηρεάσουν .Επίσης παρουσιάζονται τα ψυχολογικά κίνητρα που οδηγούν στη λήψη της καταναλωτικής απόφασης. Η ψυχολογική και κοινωνική διάσταση της τιμής και η συμπεριφορά του καταναλωτή μετά την αγορά. Στο τέλος παρατίθεται η έρευνά μου, που ο σκοπός της είναι η μελέτη της συμπεριφοράς του άντρα και της γυναίκας καταναλωτή, καθορίζοντας σαν ερευνητικά καθήκοντα να ελεγχθεί ο βαθμός που οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν σε οποιαδήποτε αγορά, να διαπιστωθεί αν ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει μια έξοδο με φίλους για να πραγματοποιήσει μια αγορά, να ελεγχθεί ο βαθμός που ο καταναλωτής απουσιάζει από την εργασία του για να κάνει ψώνια κ.α.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Οικονομική Μάρκετινγκ, Καταναλωτική συμπεριφορά, Ψυχολοιγική έρευνα καταναλωτή
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 20 Apr 2015 07:17
Last Modified: 20 Apr 2015 07:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2257

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top