Ψηφιακό μάρκετινγκ: η περίπτωση των εταιρειών video gaming

Ξυδάκης, Γεώργιος (2022) Ψηφιακό μάρκετινγκ: η περίπτωση των εταιρειών video gaming. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC35_2022.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σε μια συνωστισμένη αλλά και συνεχώς αυξάνουσα αγορά όπως αυτή του gaming, οι κατασκευαστές κονσολών είναι επιφορτισμένοι με την πρόκληση να απευθυνθούν στα κοινά τους, κάνοντας χρήση των ψηφιακών καναλιών τους. Η μελέτη περίπτωσης αυτή πραγματοποιήθηκε ούτως ώστε να εξακριβωθεί το πως χειρίζονται τα κανάλια αυτά οι επωνυμίες, αλλά και ποια εξ αυτών είναι τα προτιμότερα/αποδοτικότερα κατά τους χρήστες των Nintendo Switch, Xbox Series X/S και PlayStation 5, μέσω της δημιουργίας και του διαμοιρασμού έρευνας και σχολιασμού των αποτελεσμάτων της. Μέσω της έρευνας αποδείχθηκε ότι οι ψηφιακές εκδηλώσεις που διοργανώνουν οι ίδιες οι εταιρείες όπως τα Nintendo Directs ή τα States of Play είναι πλέον επί το πλείστον προτιμότερες κατά τους καταναλωτές σε σύγκριση με τις ετήσιες εκθέσεις που διοργανώνονται από τρίτους, ενώ η πλειοψηφία των χρηστών αποκτά ψηφιακό περιεχόμενο μέσω των διαδικτυακών καταστημάτων των επωνυμιών, παρότι οι απόψεις των χρηστών για εκείνα διίστανται. Όσον αφορά τα social media των εταιρειών, φαίνεται πως τα Facebook και Twitter είναι τα δημοφιλέστερα όσον αφορά και τα τρία διαφορετικά κοινά, ενώ οι επιλογές των χρηστών φανερώνουν σημαντικές διαφορές στα δημογραφικά χαρακτηριστικά των κατόχων της εκάστοτε κονσόλας και των λόγων που εκείνοι προχώρησαν στην εκάστοτε αγορά. Τέλος, υποδεικνύεται ότι το Xbox και η Nintendo έχουν βελτιώσει τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούν τις προθέσεις τους και προωθούν τις κονσόλες τους, έχοντας μάθει από λάθη του παρελθόντος που αφορούν μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Nintendo, Microsoft, Sony, PlayStation, Οικιακές κονσόλες, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Ψηφιακά καταστήματα, Μεθοδολογία ερευνας, Video gaming.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Oct 2022 11:31
Last Modified: 19 Oct 2022 11:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11969

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top