Νέες τάσεις στην τουριστική προβολή μέσω διαδικτύου. Δημιουργία ιστοσελίδας τουριστικού περιεχομένου με την χρήση πολυμεσικού περιεχομένου

Φυτανίδης, Παναγιώτης-Θεόδωρος (2021) Νέες τάσεις στην τουριστική προβολή μέσω διαδικτύου. Δημιουργία ιστοσελίδας τουριστικού περιεχομένου με την χρήση πολυμεσικού περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC71_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να αναλυθούν οι νέες τάσεις στην τουριστική προβολή μέσω διαδικτύου. Εκτός αυτού όμως γίνεται εκτενής ανάλυση στον τουρισμό, διαδίκτυο καθώς και στις νέες τάσεις που επικρατούν στην κοινωνία. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο τουρισμός σε όλες τις πτυχές του, αναλύοντας την ιστορία του. Γίνεται διαμερισμός των μορφών του με σκοπό να γίνουν αντιληπτές όλες οι μορφές του τουρισμού. Κλείνοντας το κεφάλαιο αναλύεται και η σύνδεση του τουρισμού με το διαδίκτυο και την τεχνολογία σε γενικά πλαίσια. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις τάσεις που επικρατούν στον τουρισμό και όχι μόνο στο διαδίκτυο. Αναλύονται εμπεριστατωμένα όλες οι παλαιές και νέες τάσεις του τουρισμού ξεχωριστά η κάθε μία. Στο τρίτο κεφάλαιο φτάνουμε πλέον στην παρουσίαση και ανάλυση του διαδικτύου με σκοπό την πλήρη κατανόηση όρων από τους αναγνώστες. Γίνεται πλήρης ανάλυση στο διαδίκτυο της σημερινής κοινωνίας αλλά και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης που διαδραματίζουν πλέον πολύ σημαντικό ρόλος την ζωή των ανθρώπων. Στο τέλος του κεφαλαίου παρουσιάζονται αναλυτικά όλα τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Στο τέταρτο και σημαντικότερο κεφάλαιο, έπειτα από όλα τα παραπάνω αναλύονται οι στρατηγικές και οι υπηρεσίες που προσφέρει πλέον ο ηλεκτρονικός τουρισμός. Γίνεται πλήρης ανάλυση του e-tourism παρουσιάζοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στα εργαλεία με τα οποία ξεκίνησε και αναπτύσσεται το e-tourism. Έπειτα αναλύεται η δύναμη που κατέχει το διαδίκτυο στην ηλεκτρονική τουριστική αγορά με παραδείγματα όπως η διεθνή και εγχώρια αγορά. Από το συγκεκριμένο κεφάλαιο δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει την τουριστική αγορά μέσω διαδικτύου. Αναλύονται πλήρως τα εργαλεία και οι τρόποι που χρησιμοποιούνται για ποιοτική ανάπτυξη αλλά και κυρίως για διαφήμιση. Κλείνοντας το κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις εφαρμογές που χρησιμοποιεί το e-tourism στην διεθνή αγορά αλλά και σε όλες τις προοπτικές εξέλιξης σε βάθος χρόνου. Στο πέμπτο κεφάλαιο έγινε προσπάθεια παρουσίασης του σκεπτικού της δημιουργίας ιστοσελίδας για τουριστικό σκοπό όπου παρουσιάζονται όλα τα εργαλεία καθώς και ο τρόπος σκέψης που ακολουθήθηκε για να ολοκληρωθεί η ιστοσελίδα. Δίνονται αναλυτικά screenshoots όπου φαίνεται σταδιακά η μελέτη και η δημιουργία περιεχομένου εντός της ιστοσελίδας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος
Uncontrolled Keywords: Νέες τάσεις, Τουρισμός, Διαδίκτυο, Πολυμέσα, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Subjects: Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 24 Aug 2022 11:29
Last Modified: 24 Aug 2022 11:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11834

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top